Onko fritsut ok töissä?
Onko sinusta ok, jos asikaspalvelutyössä (esim. lääkäri, pappi, lakimies) työntekijällä on jatkuvasti runsaasti fritsuja kaulassaan? Haittaisiko sinua?
Itse näin esimiehenä mietin, voiko tai pitäisikö tuollaisesta huomauttaa työntekijälleen, vai onko kyse hänen yksityisasiastaan.
Kommentit (27)
Olen jo varmaan liian vanha fritsuihin kaulassani, mutta en aio luopua siitä nautinnosta mikä niiden tekemisestä tulee. Toki ei ihan valtavia mustelmia, ei kovin usein eikä ihan näkyvimmällä paikalla, mutta kyllä asiakkaat saattaa sellaisen joskus nähdä eikä se kuulu niille pätkääkään. Myöskään esimies ei ole niitä kieltänyt, työvaatteet on pakolliset, tulee talolta eikä niihin kuulu poolopaitaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi. Kyllähän siitä voisi keskustella, jos aikuisella on jatkuvasti fritsuja. Eihän niitä pois saa ja yleensä tekijä kun on joku muu... silti voisi puhua kumppannsa kanssa ja pyytää tätä lopettamaan. Ällöttävän näköistä ja tekee ihmisestä todella halvan oloisen.
Itse olisin jo voinut asiakkaana huomauttaa, että taas on ollut kiihkee hetki. Paino sanalla TAAS. Ymmärtäiskö hävetä...
Nykyään on olemassa hyviä peiteaineita, joilla saa täysin peittoon.
Niin jotkut luulee. Se peiteaine on usein väärän väristä ja sitten kirkuu ja korostaa.
Teinien juttuja. Vanhemmilla noloja.
Ööh kuka tekee fritsuja nykypäivänä
Vierailija kirjoitti:
Olen jo varmaan liian vanha fritsuihin kaulassani, mutta en aio luopua siitä nautinnosta mikä niiden tekemisestä tulee. Toki ei ihan valtavia mustelmia, ei kovin usein eikä ihan näkyvimmällä paikalla, mutta kyllä asiakkaat saattaa sellaisen joskus nähdä eikä se kuulu niille pätkääkään. Myöskään esimies ei ole niitä kieltänyt, työvaatteet on pakolliset, tulee talolta eikä niihin kuulu poolopaitaa.
Nautintonsa kullakin. Ite häpeäisin silmät päästäni, jos itelläni olisi. Nakkaisin nekkuun, jos joku yrittäisi tehdä.
Ei ole. Huivi. Mutta niistä ei saa kommentoida ilveillen ja rumasti, joku voi olla pakottanut uhrin siihen. Voi olla perheväkivallan uhri.
Eräällä mieslääkärillä oli, ahdistuin kovasti. Ikä ehkä 30-35.