Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka kokevat aloittaneensa seksielämänsä liian aikaisin- millaisia vaikutuksia olette asiasta kokeneet?

Vierailija
28.08.2026 |

Olen 50+ mies ja koko elämäni olen kokenut liian varhaisten seksikokemusten pilanneen mahdollisuuteni normaaleihin suhteisiin.

Asuimme pienen kaupungin syrjäkylällä ollessani lapsi ja sitten meitä oli sellainen kolmen tytön ja kahden pojan joukko jotka aloitimme aivan lapsina, 10-11 vuotiaana seksileikkien harrastamisen. Aina joukolla pareja vaihdellen

Tätä seksileikkiä jatkui osaltani kunnes 16 v aloin seurustelemaan, muut jatkoivat leikkiään. Yhdynnässä olin ensimmäisen kerran yläasteen viidennellä luokalla 11 vuotiaana, tyttö oli 10 vuotias mutta koko tämä meidän seksileikkiporuklamme oli juuri tuon tytön aikaansaannos. Ennen ensimmäistä yhdyntää kaikenlaista muuta, suuseksiä ynnä sellaista oli ollut ainakin vuoden ajan

En osaa jotenkin yhdistää kiintymystä ja seksiä ja tylsistyn hyvin herkästi seksiin saman ihmisen kanssa. En ole koskaan pettänyt ketään partneriani enkä ikinä voisi ajatellakaan pettämistä mutta tylsistyn seksissä ja sitten suhteeni eivät kestä, syynä on kai se että naiset huomaavat, tai luulevat että minua ei vain seksi oikein kiinnosta. 

Tästä omasta seksileikkiporukastani tiedän yhden naisen ja tuon toisen miehen elämän kohtalot. Kukaan meistä ei ole naimisissa, ei lapsia, ajattelen joskus että onkohan heilläkin joku lapsuustrauma että kahdenkeskinen seksi ei oikein kiinnosta. 

Itselläni seksi enemmän sellaista kiintymyksestä riippumatonta ja olen ajatellut että noin nuorena kun aloitimme niin emme edes osanneet vielä tuntea mitään romanttista rakkautta ja tämä jotenkin eristänyt vielä aikuisenakin rakkauden seksistä

Onko kenelläkään vastaavanlaista kokemusta?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä