Miksi ihmiset edelleen ostavat ja käyttävät t-paitoja?
Miksi ihmiset edelleen ostavat ja käyttävät t-paitoja vaikka H&M:ne haloalaatuisisten kertaköyttö rättienkin hinnat on nykyisin yli 10 euroa? Puhumattakaan ihmisistä jotka laittavan 30-50 euroa johonkin turhaan t-paitaan ja sitten valittavat kun rahat ei riitä muuhun?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan kuullut että kaikki rahat kuluisi t-paitoihin :D
AP on varmaan köyhä eikä osaa mennä töihin. Raukka ei ymmärrä että työttömänä ei osteta jusia vaatteita eikä työttömän tuet ole tarkoitettu vaatteiden osteluun.
Mulla on on aina hupparin tai neulepaidan alla T-paita. Varsinkin kylmän sään aikaan käytän pitkähihaisia T-paitoja. Ostan aina hiukan laadukkaampia mutta en mitään superkalliita kuitenkaan ja kun pesen ne oikeassa lämpötilassa ja kuivaan henkariin ripustettuina, niin sama T-paita kestää ja kestää. Mulla on mm. yli 10 vuotta sitten ostettuja Marimekon raitaisia T-paitoja useitakin ja ne ovat todella kestäviä ja värit pysyneet kirrkaina.
30-50 euroa yhdestä laadukkaasta ja kestävästä t-paidasta ei ole mikään kallis summa vaan pelkkä pikkuraha, se ei edes satuta kenenkään normaalin lompakkoa ja budjettia. Ja kuinka monta t-paitaa AP edes luulee tarvitsevansa?
Köyhien itku ja vikinä on musiikkia ja ilo korville. 😂
Minä käytän nykyään vain O-paitoja. Nuorena ja hoikkana käytin I-paitoja. Vaimoni käyttää B-paitoja, raskauden aikana D-paitaa.
Vanha kunnon tynnyri henkseleillä kestää isältä pojalle
Miksi et AP ostanut t-paitoja silloin kun ne oli halvempia? Minä ostin omani joskus 2000-luvun alussa ja ovat edelleen käytössä ja pysyneet hyvänä ja ehjinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta mitä puet päällesi jos ei t-paitaa? Meinaatko että mekkoja pidän tai suoraan huppari paljaalle iholle? M40
Huoppari, neule ja kolitsipaita menee vaikka alla ei ole t-paitaa.
On todella kätevää pestä sitä huopparia sitten useammin! Samoin naisena on kivaa olla pelkillä rintaliiveillä jos tuleekin kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et AP ostanut t-paitoja silloin kun ne oli halvempia? Minä ostin omani joskus 2000-luvun alussa ja ovat edelleen käytössä ja pysyneet hyvänä ja ehjinä.
Eikä muutenkaan vaatteita tarvitse ostaa kuin kerran 25 vuodessa.
T-paita? Onko jossain siis olemassa myös A-, B-, C-, D-, E-, F-, G-, H-, I-, J-, K-, L-, M-, N-, O-, P-, Q-, R-, S-, U-, V-, W-, X-, Y-, Z-paitoja?
Mene töihin niin on varaa eikä taevitsee valittaa ja itkeä.
Teepaita on kiva ja helppo vaate, mukava päällä. Niihin saa myös kauniita kuvia. Kaupoissa niitä ei tosin ole. Täytyisi tilata netistä, jos haluaa hienon kuvan.
Sinulla on todennäköisesti jo tuhat aikaisempaa paitaa kaapissa, käytä ensin niitä älkääkä jatkuvasti ostako uusia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvälaatuiset t-paidat kestävät kymmeniä vuosia. Käytän yleensä loppuun.
Kyllä. En ole- T- paitaa ostanut aikoihin eli ainakaan rahaa niihin ei ole mennyt. Töistä on paitoja saatu, lahjaksi saatu ja mainospaitojakin. Lyhythihaisen kevyen kauluspaidan ostin keväällä eräisiin juhliin. Kahdeksan euroa maksoi ja se oli tämän vuoden hankinta. Ostakoon kuka mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta mitä puet päällesi jos ei t-paitaa? Meinaatko että mekkoja pidän tai suoraan huppari paljaalle iholle? M40
Huoppari, neule ja kolitsipaita menee vaikka alla ei ole t-paitaa.
Sehän se vasta kalliiksi tuleekin, kun niitä pitää olla ilman aluspaitaa koko ajan pesemässä.
Olisit AP ostanut teepaidat 20-30 vuotta sitten kun laatu oli parempaa, paidat kestävämpiä ja hinnat pienempiä. Nyt ei auta kuin katsoa peiliin ja miettiä omaa tyhmyyttään. Jospa opit tästä olemaan ensi kerralla fiksumpi ja ajoissa.
Ei taatusti maksa teepaidat 30-50 euroa. Iha 5-7 eurolla saa hyviä ja laadukkaita paitoja jotka kesävät pitkää. Missä ihmeen mielikuvitus kaupassa olet AP käynyt?
No mitä v*ttua nyt taas?
Ostan ja käytän t-paitoja koska mulle ne on käytännöllisiä ja mukavia päällä. Maksan t-paidasta 25-30e/kpl, ostan kunnollisia 100% puuvillapaitoja. En osta niitä edes joka vuosi, koska ei tarvitse, pysyvät hyvinä vaikka käytän t-paitaa suunnilleen joka ikinen päivä.
Ilmiannoin aloituksesi venäläisenä vaikuttamistrollauksena
Miksi olet AP ostamassa uusia paitoja etkä käyttämässä vanhoja? Kannattaa ostaa hyvälaatuisia paitoja jotka kestävät koko eliniän eikö tarvitse ostaa sen jälkeen uusia.