Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaus ja lentomatka: kuinka pitkällä olet ollut kun vielä lähdit lentomatkalle?

Vierailija
27.05.2007 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulle raskaus edennyt ihan normaalisti? oliko ollut paljon ennakoivia suppareita?

Vierailija
2/10 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkamisesta ollut.

Tämä oli vuonna 2001, silloin Euroopan lennoille pääsi kuukautta ennen laskettua aikaa. En tiedä ovatko säännöt muuttuneet.

Kuinka pitkästä lennosta on kysymys ja kuinka pitkällä oma raskautesi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis raskaus oli edennyt täysin normaalisti, tosin sen ihan lopussa , vikalla viikolla, tuli lieviä raskausmyrkytysoireita, verenpaine noisi ja hiukan valkuaista virtsassa, joten synnytys käynnistettii heti laskettuna päivänä. Mutta tuskin mitään yhteyttä lentomatkaan, siitä oli kulunut 3-4 viikkoa.

Vierailija
4/10 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ollaan lähdössä bulgariaan, eli lento vain n.4h. raskaus olisi 33-34vko. ensimmäinen meni vähän yli la:n joten olen ajatellut että tuskin tämäkään tulee ennenaikaisena. mulla on supistellut jo ennen 20.viikkoa mutta juuri kävin lääkärillä viime viikolla ja kaikki oli ok.

luulen että tuo matka voisi vain rentouttaa raskaan talven jälkeen, joten kyllä minä varaan matkan :)

Vierailija
5/10 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me lennettiinkin tytön kanssa reilu kuukausi sitten ja silloin jopa piti vaihtaa lentoa välissä, joten tämä olisi helpompi kun on suorat lennot. eikä nuokaan lennot mitenkään vaikuttanut, vaihdot vain meinas pistää puuskuttamaan kun tuli aina niin kiire.

ap

Vierailija
6/10 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentohan tuossa tuskin suuri ongelma sinänsä on. Lentoyhtiöt eivät halua ottaa viimeisillään raskaana olevia siltä varalta, jos synnytys käynnistyy lennon aikana, ja täytyy tehdä lasku johonkin kesken matkan, tulee kalliiksi.

Ei kai lentomatka sinänsä kiihdytä synnytysta tms. Jos siis lentoyhtyiö ottaa sinut kyytiin (kannattaa varmaan tarkastaa etukäteen) ja lääkäristäkin OK, niin matkaan vaan, lomailu on varmasti rentouttavampaa nyt kun sitten kun pienokainen on syntynyt.

Vierailija
7/10 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/10 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tahansa voi sattua ja vieraassa paikassa voi tulla ongelmia. Jos ei ole pakko niin älä lähde.

Vierailija
9/10 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim Finnair taitaa vaatia rv 28 eteenpäin lääkärintodistuksen.

Vierailija
10/10 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin jos ajattelee, elämä itsessään on riski! Jos jotain menee pieleen, voisi se mennä kotonakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä