Saako tavallisesta kaupasta mitään oikeasti tulista
Ihan sama montako liekinkuvaa tai 11/10 tulisuusaste, niin eivät ole tulisia. Pitää läärätä hirveästi ruokaan, ja samalla menee sitten kaikki muut maut ja maistuu vaan sille kastikkeelle.
Kommentit (33)
Jotain chili currytonnikalaa ei pystynyt syömään.
Ennen sitä teki oikeaa ruokaa isolla pannulla korkeat reunat . Nykyään heitetään MIKRORUOKIA ohimennen suuhun. Kuitenkin kannattaa laittaa sitä sahramia kastikkeisiin . Siitä tietää että nuoruus on loppu kun ei enää tee itse herkkuja.
Mä sain kassapojalta tippurin, poltteli kyllä hyvän aikaa ja pitkään olin kotonakin kuin tulisilla hiilillä..
T. Ukkomies
Hiukan piparjuuri tahnaa leivälle . Eihän se edes maksa paljon. Wasabi rauhoittaa.
Santa Maria Red Hot Chili Flakes, Chili Explosion, tai XHot Chili Explosion, Tajin Clasico Seasoning
Grillihiilet ovat tulisia kun ne sytyttää. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meiralla on tulista chilijauhetta.
No se ei kyllä ole yhtään tulista
Osta Habaneroa ja syö sitä.
Habanerot nyt ei ole kovinkaan tulisia.
Vierailija kirjoitti:
Meiran Tulinen Chilirouhe.
Meiralla ei ole mitään oikeasti tulista. Ne on sellaisia suomalaiseen makuun tulisia, eli ei tulisia sellaiselle joka on tuliseen tottunut. Ja pahaa chiliäkin sitäpaitsi, kun niiitä on oikeasti jonkun makuisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Mikään poppamiehen soosseista ei ole sinulle tarpeeksi tulinen?
Poppiksen soosit maistuu vain ja ainoastaan pasalle chilille.
Hevi-osastolta saa chiliä. Opettele kokkaamaan.
Mikset kerro, paljonko niitä scovilleja pitää olla, että kelpaa sulle?
Vierailija kirjoitti:
Hevi-osastolta saa chiliä. Opettele kokkaamaan.
Jotain jalapenoa, niitä punaisia pitkuloita ja maksimissaan habaneroa. Eivät ole tulisia, siinä ei kokkaustaidot auta.
Meiran Tulinen Chilirouhe.