Suomessa tilastoitu alkuvuodesta 40 000 näpistystä ja myymälävarkautta
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Mooses käsky älä varasta on siis rikottu vai mitä ?
Mooseksen laki koskee juutalaisia
Hallituksen aikaansaannoksia. Jos ihmisillä ei ole tarpeeksi rahaa selvitäkseen niin heidän on pakko alkaa varastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Aivokirurgit keppostelemassa
Kirjastoväkikin on hyvin edustettuna tuossa joukossa.
Tätä oikeistolaiset haluaa. Vähemmän turvallisen Suomen.
Niin mutkun myymäläetsivät ovat niin väkivaltaisia.
T:Tinttu
Vierailija kirjoitti:
Hallitusohjelma toimii, röhöhöhö.
Mitä ihmeen tekemistä hallitusohjelmalla on varkaiden kanssa?
Ylä"peukuttelija" syö sinunkin pöydässä!
Vierailija kirjoitti:
Lisää rahaa vartijoille!
Asiakkaat maksaa vartijoiden palkat tuotteiden hinnoissa. Paljonko olet valmis maksamaan enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Tätä oikeistolaiset haluaa. Vähemmän turvallisen Suomen.
Te vasentuneethan sitä olette selittäneet suu vaahdossa, että varastaminen on täysin hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitusohjelma toimii, röhöhöhö.
Mitä ihmeen tekemistä hallitusohjelmalla on varkaiden kanssa?
Ei anneta ihmisille tarpeeksi rahaa selviytymiseen -> ihmiset varastavat saadakseen ruokaa ym. Minusta tuo on aika odotettavissa oleva seuraus köyhien köyhdyttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisää rahaa vartijoille!
Asiakkaat maksaa vartijoiden palkat tuotteiden hinnoissa. Paljonko olet valmis maksamaan enemmän?
Menee yks yhteen varkauksien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen aikaansaannoksia. Jos ihmisillä ei ole tarpeeksi rahaa selvitäkseen niin heidän on pakko alkaa varastelemaan.
Eli koska mulla ei ole omasta mielestäni tarpeeksi fyrkkaa niin mulla on oikeus rullata sut kauppareissullasi eiks vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli koska mulla ei ole omasta mielestäni tarpeeksi fyrkkaa niin mulla on oikeus rullata sut kauppareissullasi eiks vaan?
Sä puhut mielipiteistäs, toiset elää todellisuudessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Suomessa ilmaista ruokaa jaetaan. Mutta siinä täytyy nähdä vaivaa ja/tai jonottaa. Varastaminen on sellaista kun siihen tottuu, se käy aina vaan helpommin. Suurin osa on piripäitä, tai kaaripöksyjä.
"Ota, ota, että käsi tottuu!" Sanoi rahtihame lapselleen.
Kiitos Maija Vilkkumaa, Krista Kosonen ja Paula Vesala. Huusitte kurkku suorana maailmaa kylään ja nyt on maailma kylässä. Onko hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Suomessa ilmaista ruokaa jaetaan. Mutta siinä täytyy nähdä vaivaa ja/tai jonottaa. Varastaminen on sellaista kun siihen tottuu, se käy aina vaan helpommin. Suurin osa on piripäitä, tai kaaripöksyjä.
"Ota, ota, että käsi tottuu!" Sanoi rahtihame lapselleen.
Ei jaeta joka paikassa eikä kaikille riitä. Jakaminen on tässä parina viime vuotena vähentynyt ja vähenee entisestään kun järjestötoimintaa ajetaan alas. Myöskään esim lääkkeitä ei jaeta missään.
Vierailija kirjoitti:
NOIN MUTTA USKONNOT VÄITTÄÄ ETTEI HE VARASTELE VAIKKA VARASTAA KASSIT TAKIT HUIVIT KELLOT KÄNNYT.. Ku ei vaan tupakoi eikä juo olutta kaikki käy . Eikä kynsilakkaa vaikka on pitkäkyntinen
Käsi poikki vaan, ei se yksikätinen ainakaan kovin näppärästi enää varastele
Mooses käsky älä varasta on siis rikottu vai mitä ?