Miksi kukaan hyväksyy sen että joutuu maksamaan että auton ilmastoinnin tai penkinlämmittimen saa toimimaan?
Kommentit (22)
Ihan periaatteesta en ostaisi tuollaista autoa.
Maksathan sä pesukoneen tehoistakin. Saman valmistajan "tehokkaampi malli" on täysin sama, mutta ohjelmallisesti tai transistorilla / tyristorilla.
Vierailija kirjoitti:
Vain tyhmät hyväksyy
Vain köyhät ulisee. Pysy sä siitä Nissanissa
Vierailija kirjoitti:
Maksathan sä pesukoneen tehoistakin. Saman valmistajan "tehokkaampi malli" on täysin sama, mutta ohjelmallisesti tai transistorilla / tyristorilla.
Tuo on muuten yksi asia minkä tarkistin kun ostin pesukoneen. Minun "tehokkaammassa mallissa" todellakin on isompi moottori.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä korjauksesta joutuu maksamaan. Ilmaiseksiko korjaajan työtä luulet,herää jo unestasi todelliseen maailmaan.
Ei tainnut nyt olla kyse korjauksesta, jos ei meinannut mennä jakeluun. Esim. teslassa joutuu penkinlämmittimistä ja ilmastoinnin laajennuksesta maksamaan erikseen vaikka ne siinä valmiina jo ovatkin.
Missä tilanteessa? Jos ostat uuden auton, ei tarvitse hyväksyä mitään rikkinäistä ja autokauppa kyllä hoitaa korjaukset ilmaiseksi. Jos vanhan autosi lämmitys tai muu osa hajoaa, maksat korjauksesta. Jos ostat käytetyn auton jossa penkinlämmitys ei toimi, se kerrotaan ja on huomioitu hinnassa, maksat itse korjauksen jos sen haluat teettää. Jos kertomattomia vikoja löytyy juuri ostetusta käytetystä autosta, on mahdollista että myyjä vastaa niistä.
Vierailija kirjoitti:
Missä tilanteessa? Jos ostat uuden auton, ei tarvitse hyväksyä mitään rikkinäistä ja autokauppa kyllä hoitaa korjaukset ilmaiseksi. Jos vanhan autosi lämmitys tai muu osa hajoaa, maksat korjauksesta. Jos ostat käytetyn auton jossa penkinlämmitys ei toimi, se kerrotaan ja on huomioitu hinnassa, maksat itse korjauksen jos sen haluat teettää. Jos kertomattomia vikoja löytyy juuri ostetusta käytetystä autosta, on mahdollista että myyjä vastaa niistä.
Ottaa asioista selvää ennen pätemistä.
Ei kukaan halua maksaa minkään arkisen tavaran huollosta tai korjauksesta. Paljon mieluummin sitä maksaisi jostain hauskasta. Mutta maksettava on, jos korjauksen tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua maksaa minkään arkisen tavaran huollosta tai korjauksesta. Paljon mieluummin sitä maksaisi jostain hauskasta. Mutta maksettava on, jos korjauksen tarvitsee.
Kuka puhuu korjauksesta?
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut ymmärtää mitä AP tarkoitti.
Tarkoittaako AP uuden auton lisävarusteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Kertoisitko.
Missä uudessa automallissa joutuu maksamaan penkinlämmittimistä ja ilmastoinnista?
Saksalaiset on ainakin niin nuukia, että ne on varmaan itse pyytäneet, että penkinlämmitys toimii vuorokausiveloituksella vain niinä viikkoina, kun sitä sään puolesta tarvitaan?
Kyseessähän ei ole korjaus, vaan toiminto kuten ratinlämmitys, joka on jo autossa valmiina mutta se ei mene päälle ellei maksa valmistajalle kuukausimaksua. Älytöntä hommaa.
En hyväksy, joten en osta autoa, jossa noista joutuu jotain kk maksua maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Kertoisitko.
En tiedä mihin ap ja muut "tietäjät" viittaa, Bmv joskus yritti tuota kk velotusta, mutta nekin lopetti sen. Kaipa jollain merkillä sitten on sellainen maksu.
En ollut tiennytkään tällaisesta penkinlämmitys as a service hommasta. Kaikkea sitä. Juu järjettömältä kuulostaa, maksajan kannalta. Musk on varmaan tyytyväinen kun miljardit lisääntyy.
Yleensä korjauksesta joutuu maksamaan. Ilmaiseksiko korjaajan työtä luulet,herää jo unestasi todelliseen maailmaan.