Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko olevasi töissä epämukavuusalueella?

Vierailija
27.08.2026 |

Toisin sanoen joudut jatkuvasti sietämään epämukavuuden tunnetta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, eikä liity mitenkään työhön mitä teen, työtehtäviin mitä minulla on tai työpaikkaan itseensä. Minä olen liian luova ja älykäs heittämään ainutkertaisen elämäni hukkaan työelämässä, mutta minkäs teet kun laina maksettavana ja suita ruokittavana.

Vierailija
2/4 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska en käy töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, silloin kun olin työelämässä niin olin todella epämukavuusalueella. Olen introvertti, sosiaalisesti hieman rajoittunut ja vielä puhelinkammoinenkin. Silti jouduin olemaan sosiaalinen ihmisten keskellä ja käyttää puhelinta - kaikista pahinta oli olla puhelinpäivystäjänä ja pitää erityiskännykkää mukana koko päivän ja olla valmiina kaikkeen mitä pyydettiin tekemään. No ehkä sitä jollain lailla siedättyi kun oli pakko, mutta raskastahan se oli pitkälti. Ei enää ikinä, ihanaa! (Eläkkeellä.)

Vierailija
4/4 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, eikä liity mitenkään työhön mitä teen, työtehtäviin mitä minulla on tai työpaikkaan itseensä. Minä olen liian luova ja älykäs heittämään ainutkertaisen elämäni hukkaan työelämässä, mutta minkäs teet kun laina maksettavana ja suita ruokittavana.

Ns. uniikki lumihiutale siis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän