Kuningas Harald menehtyy tulevana yönä?
Norjan kuningas Harald on ollut sairaalassa jo useamman päivän. Tänään keskiviikkona illalla, kolme tuntia sitten kun koko kuninkaallinen perhe ryntäsi sairaalaan. Ilmeisesti viimeiset hetket ovat nyt käsillä.
Tässä iltasanomien artikkeli: https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000012233066.html
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjan median viimeisin päivitys https://www.nrk.no/artikkel/kronprinsparet-og-dronningen-har-reist-fra-…
Hymyssä suin ajelevat?
En näe mitään hymyjä.
Katohan tuota Sverreä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
89-vuotias kuolee. Onpa suuri uutinen :D
Oletpa vmainen, oletko kuullut, että josskus myös nuoremmat kuolllevat ja tiedätkö, että joitain ei kaipaa kukaan, Haraldia jää kaipaamaan perheen lisäksi kokonainen kansakunta
Vammainen ei ole mikään haukkumasana. Opettele käytöstavat, lapsi, älä sekoile. Norjassakin kaikki tajuavat, että kuningas ei elä ikuisesti. Elämä jatkuu ihan niin kuin Englannissakin jatkui Ellun kuoleman jälkeen. Tavallisen kansalaisen elämään tuo ei vaikuta millään tasolla.
Widddumainen. Auki kirjoitettuna sinulle.
Niin olet. Hyvä, että tajusit sen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä arvostan Norjan kuningashuoneen todella korkealle. Ei turhaa prameilua, kuninkaalliset voivat liikkua kansan parissa ilman pelkoa. Terve järki mukana toiminnassa ja oikeasti tehdään kuninkaan töitä, ei ryypätä yökerhoissa ja lehtien lööpeissä. Myös se, että koko valtakunta on oikeasti heidän takana, kertoo että norjalaiset pitävät kunikaallisistaan.
Samaanihuijarit, huumeveikot, muut epsteinseikkailijat. kuningattaret diskosta. Johan tuossa haluaa kuolla pois, vanha kunnianarvoisa kunkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä palsta on masentavia ihmisiä täynnä !
Niin on. Hyvä, että tajusit itsekin olevasi masentava nairisija.
Tulee vielä sekin päivä kun 💩 osuu sinunkin tuulettimeen.
Vakavakin asia saadaan näköjään katkeruuden purkautumiskanavaksi. Voi teitä, voi meitä, voi suomi-äidin lasten kohtaloa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä palsta on masentavia ihmisiä täynnä !
Niin on. Hyvä, että tajusit itsekin olevasi masentava nairisija.
Tulee vielä sekin päivä kun 💩 osuu sinunkin tuulettimeen.
Siis MITÄ??? Ihanko oikeasti myös minä kuolen???Keksitkö tuon ihan itse vai auttoiko äiti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä arvostan Norjan kuningashuoneen todella korkealle. Ei turhaa prameilua, kuninkaalliset voivat liikkua kansan parissa ilman pelkoa. Terve järki mukana toiminnassa ja oikeasti tehdään kuninkaan töitä, ei ryypätä yökerhoissa ja lehtien lööpeissä. Myös se, että koko valtakunta on oikeasti heidän takana, kertoo että norjalaiset pitävät kunikaallisistaan.
Itse ne kyllä arvosta huumeveikkoja Epsteinin kavereita. Mutta makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun menehtyisikin , ai että se olisi nautinto. Yksi rikas vähemmän.
Kun painat pääsi tyynyyn illalla niin pyydätkö siunausta itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos oletkin sinä joka kuolee tai loppuiäksi vammautuu.. vieläkö sitten nauttisit jonkun kuolemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos oletkin sinä joka kuolee tai loppuiäksi vammautuu.. vieläkö sitten nauttisit jonkun kuolemasta.
Ei kuolleilla ole tunteita, joten kuolleena ei voi nauttia mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, Mette-Maritista ei pidetä. Oli sellaiset haukut niiden 25-vuotishääpäiväinstagramjulkaisun alla, että oksat pois. Uutisoitiin meilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Surullista, edes kuningas ei ole kuolematon, se on kaikilla edessä, myös sinulla ja minulla.
Puhu sinä vassu vaan omasta puolestasi.
Ainoa hyvä vassu on k uollut vassu....
Omituisinta minusta näissä kuningashuoneissa on se, että kuolemaansa saakka pitää olla vallassa. Queen Elisabeth ja nyt Harald.
Mitä järkeä, miksei sitä vallansiirtoa voisi suorittaa suht normaalissa elämeiässä.
Enkun Philippikin aloitti työt vasta siinä vaiheessa kun normiporukka jää eläkkeelle.
NRK kertoo että sonja on perunut huomiset tapaamiset ja erään edustustilaisuuden...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun painat pääsi tyynyyn illalla niin pyydätkö siunausta itsellesi?
Pyydän köyttä kaulan ympäri
Håkonilla olut kyllä harvinaisen raskas vuosi, jos nyt isäpappakin kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, Mette-Maritista ei pidetä. Oli sellaiset haukut niiden 25-vuotishääpäiväinstagramjulkaisun alla, että oksat pois. Uutisoitiin meilläkin.
Taisi ne haukut liittyä mettemaaritin poikaan.
Vierailija kirjoitti:
Håkonilla olut kyllä harvinaisen raskas vuosi, jos nyt isäpappakin kuolee.
Ketä on Håkon?
Widddumainen. Auki kirjoitettuna sinulle.