miehen orgasmi
Voiko mies tulla tosiaan tyydytetyksi ja saada orgasmin ilman siemensyöksyä? Olen suhteessa mieheen, joka on hyvin erikoinen ja haluaa ettemme rakastele suhteen tässä vaiheessa. Olemme viettäneet sängyssä parhaillaan yli kuusi tuntia ja olen itse saanut monen monta orgasmia, mutta hän haluaa aina pidättäytyä laukeamasta mm. suihin ottaessani. Hän väittää ja olen omin silmin nähnytkin hänen nauttivan ja olevan rento kuin kaiken saaneena, mutta minua häiritsee silti. (olemme molemmat siis tahoillamme naimisissa) En voisi omasta miehestäni kuvitella koskaan, että hän suostuisi jättää rakastelun kesken ilman laukeamista.
Kommentit (12)
Miehellä on piilevä eturauhadvaiva. Ei ehkä itsekään tajua sitä. Kannatgaisi ainakin vihjata, ettei käy yllättäen köpelösti...
no voisko vaikka johtua just siitä että se on tahollaan vielä naimisissa?!? se kokee toisen kanssa rakastelun vääränä ja likaisena ja ehkä siks jättää tulematta. mistä noista tietää
Ei voi olla mahdollista. Hyvänolon tunne voi olla läpi koko aktin, mutta orgasmin voi saavuttaa vasta kun laukeaa. Itselläni on pariin otteeseen käynyt niin, että en ole saanut orgasmia, koska partnerini on ruumillisilta ominaisuuksiltaan ollut sellainen, että laukeaminen on ollut mahdotonta (ts. ' väljä' ), vaikka itse aktin aikana on tuntunut hyvälle.
Joskus kauan sitten hengailin miehen kanssa joka oli naimisissa ja hän ei pitänyt pettämisenä sitä jos otin häneltä suihin, toki laukesi kuitenkaan ei halunnut panna pildeen koska piti sitä pettämisenä.
Outo ajatuksenjuoksu hänellä oli ja ilmeisen hyvä omatunto kun ei " pettänyt"
Nimittäin itsekin olen tullut ulkopuolelle juuri sen takia, että koin pettäväni vähemmän, kun en lauennut naisen sisään.
Orgasmi ja siemensyöksy on eri asia, yleensä ne vaan tapahtuvat samanaikaisesti. Se joka tuntee ja hallitsee lantionpohjalihaksensa pystyy pidempään nauttimaan orgastisesta tilasta, jos niin haluaa.
laitoit sulkeisiin taitaa olla se tärkein asia juttussas ja vastaus kysymykseen!
en ole vielä kertaakaan saanut orgasmia ilman siemensyöksyä. Toki vähenee jos oikein tiheään nai.
Olin kyllä ihan ällikällä lyöty miten se on mahdollista!? :O Se äijä oli harjoitellut tantra-seksiä jossa nautintoa pidätellään jopa tunteja viimeiseen saakka ja päästetään lopulta räjähtämään(mihillä siis voi tapahtua räjähdys ilman siemensyöksyä)! Olen itse saanut tuolla tekniikalla vain 2 yliluonnollisen huikeaa orgasmia! Ihan uskomatonta... Samaan en ole päässyt enää sen jälkeen kun miehet nykyään niin malttamattomia jyystäjiä. :/ Saan vain " tavisorkkuja" jotka ei tunnu läheskään samalta kuin tantra-orkut! Monet naiset ovat tyytyväisiä orgasmiin kuin orgasmiin mutta minä olen vissiin vaativaa lajia kun olen päässyt maistamaan seksin aatelia...
Tantrassa piilee tosiaankin seksuaalisuuden huipentuma! Kunpa saisi vielä sellaista hoitoa joskus...oih!
Vierailija:
hän ei pitänyt pettämisenä sitä jos otin häneltä suihin, toki laukesi kuitenkaan ei halunnut panna pildeen koska piti sitä pettämisenä.
Itsekin käytän kortsua juuri sen takia, että koen pettäväni vähemmän, kun laukean kortsuun enkä naisen sisään.
Vierailija:
Nimittäin itsekin olen tullut ulkopuolelle juuri sen takia, että koin pettäväni vähemmän, kun en lauennut naisen sisään.
Tottakai voi