Lumene Lähde Oil-cocktail - ihoreaktio?
Kokeilin pari kertaa, kokeilin myös Lumene Klassikko kosteuttavaa päivävoidetta yhtenä päivänä. (Olen aiemmin käyttänyt Klassikko uudistavaa yövoidetta ja mitään reaktiota ei tullut.) Nyt kasvojen iho lievästi punoittaa ja kutisee. Helpottaisko ihan vaan kun jätän kaikki muut pois, puhdistan miedolla, hajusteettomalla puhdistusemulsiolla tai Aqualan-perusvoiteella, huuhtelen haalealla vedellä, taputtelen varovasti pyyhkeellä kuivaksi ja laitan kuivan ihon perusvoidetta iholle. Ei muuta. Meikkiä ei tarvitse juuri nyt käyttää lähipäivinä.
Kommentit (13)
Mulle ei Lumenen voiteet sovi, harmi kyllä. Jotenkin aivan kuin härskiintyisivät mun iholla ja joskus tulee kutinaakin.
Joo, kokeile jättää kaikki ylimääräinen pois ja pese perusvoiteella, tai pelkällä vedellä, jos et käytä meikkiä nyt.
Mun piti lopettaa nyt oil cocktailin käyttö, iho meni aivan näpyille ja kuivaksi, suorastaan kirveli kun sen jälkeen laitoin kosteusvoidetta =( Ikinä en enää osta muuta kuin apteekin tuotteita.
Joskus muinoin Lumenella oli sellainen sos-voide tms en muista oliko tuon niminen, joka tapauksessa todella herkälle iholle tarkoitettu tuotesarja. No eikös sekin pitänyt lopettaa.
sisältää ainakin aurinkokukkaöljyä, koivumahlaa, selluloosaa näin yleisempiä allergeenejä tästä seerumista hakiessa, plus väriaineet kun on puoliksi sinistä tämä. Mut joo hajusteettomilla tuotteilla kannattaa hetken ihoa varmaan rauhoitella ja antaa sen toipua rauhassa.
Mulla sopii muuten moni lähde-tuote mutta ei tuo öljy (esim se kasvosumute on ihan ykkönen saunan jälkeen ja on sopivassa matkakokoisella pullossa) ja valo-tuotteista ei mikään vaan tulee heti reaktio.
Eli jos tulee reaktio niin jätä suosiolla pois.
Jos haluat kotimaista kokeilla niin olen tykännyt Mossan tuotteista, yllätyin kun ostin muutaman tuotteen kokeeksi ja olivat tosi hyvät mun iholle eli se voisi olla yksi vinkki .
Mä tykkään tuosta, mutten käytä sitä seerumina vaan taputtelen muutaman tipan yövoiteen päälle lukitsemaan kosteuden ihoon. Mutta kaikki tuotteet ei käy kaikille, sehän on selvä. Lumenellakin on mulle tosi hyviä ja sitten huonoja tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sopii muuten moni lähde-tuote mutta ei tuo öljy (esim se kasvosumute on ihan ykkönen saunan jälkeen ja on sopivassa matkakokoisella pullossa) ja valo-tuotteista ei mikään vaan tulee heti reaktio.
Jos haluat kotimaista kokeilla niin olen tykännyt Mossan tuotteista, yllätyin kun ostin muutaman tuotteen kokeeksi ja olivat tosi hyvät mun iholle eli se voisi olla yksi vinkki .
Miksi ihmeessä luulet, että Mossa on suomalainen? Mossa on aina ollut latvialainen, ja niin on edelleenkin.
Lumene on kamalaa kuraa. Katsokaa niitä sisällysluetteloita, ihan moskaa täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Mun piti lopettaa nyt oil cocktailin käyttö, iho meni aivan näpyille ja kuivaksi, suorastaan kirveli kun sen jälkeen laitoin kosteusvoidetta =( Ikinä en enää osta muuta kuin apteekin tuotteita.
Joskus muinoin Lumenella oli sellainen sos-voide tms en muista oliko tuon niminen, joka tapauksessa todella herkälle iholle tarkoitettu tuotesarja. No eikös sekin pitänyt lopettaa.
Lumene Klassikko -linjalla on myös herkän ihon tuotteita, hajusteettomia ja kehitetty yhdessä Allergia-, iho-, ja astmaliiton kanssa. Kasvoille Kosteuttava ja rauhoittava 24H voide, Rauhoittava yövoide. Kosteuttava voide (sopii kasvoille ja vartalolle) ja täyteläinen, rasvaisempi perusvoide, myös käsivoide. Olen testannut eivätkä ärsytä. Ja ovat edullisia.
Onhan Lumenella se herkän ihon sarja, mutta se on jo hintavampi kuin tuo Klassikko.
Käytin joskus Lumenen meikkejä. Siitä sain ihmettelyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä luulet, että Mossa on suomalainen? Mossa on aina ollut latvialainen, ja niin on edelleenkin.
Mä oon varmaan mennyt sitten johonkin markkinointiansaan kun heidän brändissä kaikkialla lukee Nordic ja yhteystiedotkin on Espoohon ja Transmeri Oy lukee myös pakkauksissa :o onko sulla jotain linkkiä?
https://mossacosmetics.com/pages/contact-us
No sitten pahoittelut kotimaisuus-virheestä mutta heidän tuotteet mulle kuitenkin sopii eli siinä en väärin laittanut ketjuun suositusta. Mutta onpa ikävää jos näin on, aloitin käytön kotimaisena..
Olen joskus kokeillut lumenen tuotteita, aina tullut reaktio ihoon tai ei aina, käsivoide oli sellaista joka jäi pyörimään ihon päälle kun hieroi lopputulos oli pieniä voide palloja kädet täynnä. Yhdellä tutulla tuli finnejä lumenen kasvovoiteesta.