Mikä on oudoin asia, jonka olet nähnyt naapurisi tekevän?
Istun tässä iltateellä ja katson, kun naapuri haravoi nurmikkoa pimeässä otsalampun kanssa. Tästä inspiroituneena haluan kuulla teidän tarinoita: mikä on oudointa, hämmentävintä tai hauskinta, mitä olette naapurustossanne todistaneet?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Ajelee valottomalla autolla öisin sen takia ettemme näkisi häntä. Ei tajua, että autosta kuuluu ääni. Tapoihin kuului myös kaikenlaisiin äänekkäisiin konehommiin rupeaminen myöhään illalla tai alkuyöstä.
Se on yksityisetsivä jäljitystehtävissä. Seurailee ehkä sinua. Puolisosi tai vakuutusyhtiö tai pomosi lienee palkannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tarkkaillut naapurustoani päivittäin, mutten ole havainnut yhtään naapurustokyttääjää.
Minäkin luulin pitkään ettei heitä ole tarkkailtuani naapureita pitkään, mutta kun asensin kamerat kuvaamaan naapurustoa huomasin tiettyjä merkkejä kyttäämisestä.
Esimerkiksi viereinen naapurini lähti joka ilta kävelylle 18.00 - 18.30 ja kulkee reittiä josta näkee ikkunoihini. Joskus hän koetti hämätä ja lähtikin kävelylle esimerkiksi 19.14, mutta se ei minua huijaa.
Toinen naapurini pitää verhoja auki iltaisin ja aina joku huone on pimeänä. Sieltä kytätään meitä kiikareiden kanssa ja välillä vaihdetaan huonetta. Huomasin tämän kun kelasin nopeammin kuvaamaani videota. Valoja syttyi ja sammui eri huoneissa. Otin aikaa ja mittaukseni perusteella valojen syttymisen ja sammumisen välillä ehtii kiikareiden kanssa toiseen huoneeseen. Eivät tajua ketä ovat kyttäämässä.
On sinulla uteliaita naapureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajelee valottomalla autolla öisin sen takia ettemme näkisi häntä. Ei tajua, että autosta kuuluu ääni. Tapoihin kuului myös kaikenlaisiin äänekkäisiin konehommiin rupeaminen myöhään illalla tai alkuyöstä.
Se on yksityisetsivä jäljitystehtävissä. Seurailee ehkä sinua. Puolisosi tai vakuutusyhtiö tai pomosi lienee palkannut.
Nussin pomon vaimoa ja "nitkautin" selkäni keväällä jonka vuoksi olen ollut sairaslomalla sitä lähtien. Ei kai tuo nyt niin vakavaa ole että tarvii jotain kyttääjää laittaa perään?
Vierailija kirjoitti:
Tempuraa hiiligrillissä.
Herahti vesi kielelle. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tarkkaillut naapurustoani päivittäin, mutten ole havainnut yhtään naapurustokyttääjää.
Minäkin luulin pitkään ettei heitä ole tarkkailtuani naapureita pitkään, mutta kun asensin kamerat kuvaamaan naapurustoa huomasin tiettyjä merkkejä kyttäämisestä.
Esimerkiksi viereinen naapurini lähti joka ilta kävelylle 18.00 - 18.30 ja kulkee reittiä josta näkee ikkunoihini. Joskus hän koetti hämätä ja lähtikin kävelylle esimerkiksi 19.14, mutta se ei minua huijaa.
Toinen naapurini pitää verhoja auki iltaisin ja aina joku huone on pimeänä. Sieltä kytätään meitä kiikareiden kanssa ja välillä vaihdetaan huonetta. Huomasin tämän kun kelasin nopeammin kuvaamaani videota. Valoja syttyi ja sammui eri huoneissa. Otin aikaa ja mittaukseni perusteella valojen syttymisen ja sammumisen välillä ehtii kiikareiden kanssa toiseen huoneeseen. Eivät tajua ketä ovat kyttäämässä.
On sinulla uteliaita naapureita.
Ovat ne. Ärsyttäviä tuolliset kyttääjät. Nytkin yksi puhui kuinka olin pessyt autoa. Kuulin sen kun menin heidän ikkunansa alle. Onneksi oli nauhuri mukana niin sain tämän talteen. Minulla on siis todisteita tästä järjestelmällisestä kyttäämisestä!
En tiedä millainen dieetti- ja hygieniakäyttäytyminen jollakin naapureistani oli, mutta kerrostalon hissi haisi monta vuotta jokainen keskiviikkoilta yleensä kello 21 jälkeen ihmisjätteeltä, yleiseltä hieltä ja ripulivaipalta (vaikkei talossa ollut tuon ikäisiä). Ensimmäisellä kerralla haju tyrmäsi niin pahasti, että oli pakko ottaa portaat alas ja siitä lähtien tuli välteltyä hissiä keskiviikkoisin 20 jälkeen.
En ymmärrä, kuka oli tämä mysteerinaapuri, sillä en haistanut tai nähnyt ketään niin saastaista kuin, miltä hississä keskiviikkoisin haisi.
Naapuri päätti tehdä suursiivousta nuotio keskelle pihaa puoli neljän aikaan yöllä kantoi tavaroitaan nuotioon. Tämä lievemmästä päästä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä millainen dieetti- ja hygieniakäyttäytyminen jollakin naapureistani oli, mutta kerrostalon hissi haisi monta vuotta jokainen keskiviikkoilta yleensä kello 21 jälkeen ihmisjätteeltä, yleiseltä hieltä ja ripulivaipalta (vaikkei talossa ollut tuon ikäisiä). Ensimmäisellä kerralla haju tyrmäsi niin pahasti, että oli pakko ottaa portaat alas ja siitä lähtien tuli välteltyä hissiä keskiviikkoisin 20 jälkeen.
En ymmärrä, kuka oli tämä mysteerinaapuri, sillä en haistanut tai nähnyt ketään niin saastaista kuin, miltä hississä keskiviikkoisin haisi.
🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussin pomon vaimoa ja "nitkautin" selkäni keväällä jonka vuoksi olen ollut sairaslomalla sitä lähtien. Ei kai tuo nyt niin vakavaa ole että tarvii jotain kyttääjää laittaa perään?
Pomon vaimon perässä onkin jo joku muu. Sun "sairauttasi" seuraa sekä vakuutusyhtiö että pomo. Että jatka vaan huolellisesti niiden kyynärsauvojen kanssa nilkuttamista.
Se teki selvästikin pihatöitä vaikka muka eläkkeellä ! Haravoi aivan homona. Huomenna kyllä kyrväytän sen kuijjuunin Kelaan. Ei ihme kun valtiontalous kuralla kun on tuollaisia vaareja elätetään. Ja Riikkan syyksi iletään tehdä :( !
Kyttäs mua ja meni sen jälkeen raportoimaan vauveliin.
Kun naapuri menee arkisin aamulla töihin.
mä oon se outo naapuri oon saanut valitusta liian usein pyykinpesusta, mattojen kuivaamisesta kesän laituripesun jälkeen pihalla jne. olen umpi tylsä ja tavallinen. silti naapuri kyttääjät valittaa ja kyttää aikoja ,kun teen koti ja ulkosiivous juttuja.
kerran vuosia sitten,ulkokukat jotka istutin oli naapurin mielestä"väärän värisiä kukkia"tapahtui pikku kaupungissa tämä.
voin kertoa että haaveilen erakko mökistä.en halua nähdä enää pahoja ihmisiä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Olin haravoimassa nurmikkoa pimeässä otsalampun valossa kun huomasin naapurini katselevan minua.
Mulla oli sellaiset naapurit jotka haravoi pimeässäkin keinovaloilla tosi myöhäänkin. Niillä oli niin tip top tarkalleen tehty piha että siellä nurmikkokin kasvoi ojennuksessa. Mun ei tarvinut miettiä mitä naapurit puuhaa. Ne laittaa pihaansa, aina.
Vierailija kirjoitti:
Olin haravoimassa nurmikkoa pimeässä otsalampun valossa kun huomasin naapurini katselevan minua.
Huutista 🤣
Puoli kymmenen jälkeen toissailtana joku raivopää hakkasi mattoja. Kaikui kyllä varmasti joka kämppään kun sisäpihalla hakkasi. Eipä siinä, toivottavasti oli kuitti mellastaville lapsiperheille, jotka yritti tuohon aikaan jo nukuttaa pilttejään. Itseäkin jälkimmäiset rasittaa enemmän kuin myöhäisen illan matonhakkaajat. Hyvähän se on matot hakata lauantaina.
Asuttiin yksi vuosi kaupungin vuokrataloissa, jossa oli 25 asuntoa. Meitä lähti aamulla töihin väkeä ehkä kolmesta asunnosta. Yksi tyyppi tuli hississä vastaan ja kiroili, että teki turhan reissun poliisiasemalle, kuulustelukutsu olikin tullut edelliselle asukkaalle, mutta ei tämäkään kutsua ihmetellyt.