Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävää puhettaa 3v:ltä...

Vierailija
26.05.2007 |

Olen ollut tänään toista päivää vuoroin miehen kanssa sairaalassa meidän lapsen kanssa infektio-osastolla. Meillä on samassa huonessa toinen lapsi noin 3v äitinsä kanssa.

Tuli tänään tosi paha olo, kun lapsi huusi ja hoki KOKO PÄIVÄN että voi v***u ja mee v***uun. Voin sanoa, että oli kyllä raskasta kuunnella. Etenkin kun äitiä ei haitannut puheet pätkääkään.

Sanompa vielä loppuun, että mustalaisia olivat ja että tämä ei ole provo vaan valitettavasti ihan totta. Huomenna menen taas aamusta alkaen sitä kuunteleen kun vaihdetaan vuoroa miehen kanssa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä puuttuisin sairaalassakin. Tosin yrittäisin ehkä sanoittaa lapsen tunteita vähän oivaltavammin " sinusta tuntuu varmaan kurjalta olla täällä sairaalassa" . Ehkä lapsi yrittää tuolla " mee vittuun" -tyylillään vaan ilmaista pahaa oloaan, jota aikuinen ei ilmeisestikään osaa ottaa vastaan.

Kyllä meidän perheessä välillä kiroillaan ja itsekin olen mm. vittu-sanan käyttöön syyllistynyt. Silti lapsi ei tätä sanaa työkseen viljele ja aina jos käyttää sitä, niin puutun siihen. Toki muistan myös korostaa, että aikuisetkaan eivät saisi kiroilla, vaikka kiukuspäissään joskus tuleekin sanottua.

Vierailija
22/23 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme kiroile, emmekä hyväksy sitä vierailta, sukulaisilta, tai muilta läheisiltä.

Kiroilu on järkyttävä tapa aikuisilla, lapsilla, teineillä, mummoilla ja aivan kaikilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

28, missäpäin 3-vuotiailla on lähes poikkeuksetta teini-ikäisiä sisaruksia? :-O