Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluaisin vielä ajaa joskus autolla

Vierailija
26.08.2026 |

Mutta ei se noiden huimauskohtausten takia taida ikinä enää onnistua. T.valis 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko meniere vai asentohuimaus?

Menieri.ap

Varmaan kovia kohtauksia? Multa eivät ottaneet korttia pois, nyt kyllä jo todella paremmassa kunnossa. 

Mulla ei saatu Meniereä kiikkiin ja viralliseksi diagnoosiksi kun olisi kohtauksen tullessa pitänyt heti päästä kuulotutkimukseen kuulonaleneman kiinnisaamiseksi. Oireet täsmäsivät muuten täysin.

Mulla sama, diagnoosia en ole saanut kun puuttuu kuulonalema. betaserc 3x24mg paivä tuntuu auttavan nesteen poistolääke lisäksi. stemetil kohtauksiin, viimeaikoina ei kylläkään onneksi ole kohtauksia tullut, muutamia kertoja outoja oloja heti ottanut stemetil sillä tuntuu menevän ohi.

Vierailija
22/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valiksen kaikki taudit on sen itse tekemiä diagnoseja googlella ja siksi se ei mihinkään saa hoitoa, eikä lääkitystä. Mun isällä on Meniete ja se on ajanut autoa 30v diagnosinsa jälkeen, lääkityskin löytyy.

Kaikilla se lääkitys ei vain auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla mitään huimausta ole. Taidan tietää keissin? Oletko sä se ketä joku puukotti silmään? Pisti jotain  paskaa  mönjää  sun silmien sisään? Joku ällöttävä sabotaasi? Rikos. Jotkut tietää. . Ja kehtaa ulista jotsin paskaa jostain huimauksesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä