Säälittekö koskaan meitä pitkäaikaistyöttömiä luusereita?
Kommentit (11)
Säälin ap:ta joka tehtailee näitä aloituksia. Onko töissä tylsää?
20 samanlainen aloitus. Huomaa, että kirjoittelee itsestään, eli persereiänhajuisesta työttömästä. Onnitteluni !
Vierailija kirjoitti:
Säälin ap:ta joka tehtailee näitä aloituksia. Onko töissä tylsää?
Töissä, kuka jumalauta tuollaista tyhjäkalloa töissä pitää, saa kädestä pitäen opetella kaikki.
Mua ei kiinnosta. Nautin työttömyydestä ja AP:n kaltaisten katkeruudesta ja pahasta olosta 😁
Miksi joku nimittää muita ihmisiä pitkäaikais. Se etuliite käy muillekin?
Oon ollu pitkäaikaistyötön luuseri....
Eli tiedän tasan tarkkaan mitä tuo on
Onkin luuseri olo kun herää ilman herätyskelloa. Tekee hyvää ruokaa ja nauttii elämästä ilman aikatauluja.
Oispa herätys aamuyöllä ja alla osamaksuauto että pääsis töihin johonkin laitokseen tai tehtaaseen 13€ tuntipalkalla. OISPA SELLAISTA IHANAA
En sääli enää ketään. Ei jaksa,ei pysty,ei kiinnosta muiden ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta. Nautin työttömyydestä ja AP:n kaltaisten katkeruudesta ja pahasta olosta 😁
Sama. Nautin työttömyydestä mutta täysin välinpitämätön ap:n kaltaisia kohtaan. Nyt tässä hetken tapan aikaa palstalla ja huvitun oikeistoroskan teksteistä tai ap:n kaltaisista ihmisistä. Viihdyttäviä mutta pidemmän päälle alkaa kyllä säälittämään.
Vierailija kirjoitti:
Onkin luuseri olo kun herää ilman herätyskelloa. Tekee hyvää ruokaa ja nauttii elämästä ilman aikatauluja.
Oispa herätys aamuyöllä ja alla osamaksuauto että pääsis töihin johonkin laitokseen tai tehtaaseen 13€ tuntipalkalla. OISPA SELLAISTA IHANAA
Näin on. Mun kohdalla menee että herään kun herään ,saunon ,katon leffoja /pelailen, käyn taljajousella ampumassa. On joo tosi luuseri olo 😂 Mullakin osamaksuauto.
Toisinaan.