Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei kaipaa miestä, jonka kanssa voi rentoutua, olla feminiininen ja pehmeä

Vierailija
26.08.2026 |

Siis miestä jonka seurassa voi päästää irti kontrollista, koska miehellä on aina homma hanskassa ja hän pitää naisesta huolta. 

Kukaan nainen ei salaa janoa tuollaista miestä. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet roska jonka seurassa naiset ei voi rentoutua.

Vierailija
2/15 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse miehen jolla on homma hanskassa? Ehkä se vähän kurittais sua myös. Kumisaappaat jalassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi kumppaniksi pomottajaa ja päällepäsmäriä. Tasavertainen parisuhde on paljon parempi.

Vierailija
4/15 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, pärjään paremmin yksin kuin miesflunssasta valittavien vätysten ja itseään kaikkivoipaisina guruina pitävien tyhmien manspleinaajien kanssa. Eksäni oli iso raavas insinöörismies mutta pelkäsi ukkosta ja ampiaisia.

Vierailija
5/15 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nämä oikeasti botteja, jotka jankkaavat täällä samaa paskaa päivästä toiseen.

Vierailija
6/15 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin tyytyväisenä yksin, kuin huonossa parisuhteessa kaksin! Fakta tieto!

Vierailija
7/15 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi rentouttavaa olla täysin riippuvainen? Tuo toimisi, koska mies olisi täydellinen? Eli juu, ei ole realistinen skenaario tuollainen. 

Vierailija
8/15 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrolloivat miehet voi olla väkivaltaisia. Pehmomies, joka pitää perheestä huolta ei pomottele. 

Vierailija
9/15 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen kuuntelutaitoinen, hyväluonteinen pehmomies saa aikaan sen rentoutumisen. Lujatiukkajämäkkä änkyrä taas kiristää hermoja.

Vierailija
10/15 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oot sitä mieltä nii kai se on fakta, mulle kyllä kelpais tollanen heti jos vaan löytyis ja on oikeesti sellainen

Vierailija
11/15 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät mitä nainen haluaa kun et ole nainen? 

12/15 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia miehiä ole olemassakaan

Vierailija
13/15 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä minulle mies, jolla on homma hanskassa. Ja homma ei tarkoita omaa vehjettä.

Vierailija
14/15 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, pärjään paremmin yksin kuin miesflunssasta valittavien vätysten ja itseään kaikkivoipaisina guruina pitävien tyhmien manspleinaajien kanssa. Eksäni oli iso raavas insinöörismies mutta pelkäsi ukkosta ja ampiaisia.

Tämä tiivistää sinusta kaiken tarvittavan. Luiskaan ->

senja
15/15 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo lähes luopunut toivosta, että palaisimme yhteen mieheni kanssa. Suhteemme oli hajonnut, kommunikointi oli muuttunut vaikeaksi, ja tuntui, ettei tilanteen eteen ollut enää mitään tehtävissä.
Eräs ystävä tutustutti minut perinteiseen henkiseen parantajaan, joka kuunteli tilannettani ja kannusti minua säilyttämään toivon sekä olemaan kärsivällinen ja kunnioittava mieheni valintoja kohtaan. Noudatettuani saamiani neuvoja ja käytettyäni aikaa itseni kehittämiseen asiat alkoivat vähitellen muuttua.
Lopulta mieheni otti minuun yhteyttä. Aloimme taas puhua, selvitimme väliimme jääneitä väärinkäsityksiä ja rakensimme yhteytemme hitaasti uudelleen. Nykyään olemme taas yhdessä ja pyrimme tekemään suhteestamme vahvemman kuin se aiemmin oli.
Olen kiitollinen tästä kokemuksesta, sillä se antoi minulle toivoa vaikeana aikana ja rohkaisi uskomaan, että sovinto oli yhä mahdollinen. Tärkeintä oli kuitenkin oivallus siitä, että suhteen uudelleenrakentaminen vaatii kärsivällisyyttä, rehellistä viestintää, henkilökohtaista kasvua sekä molempien osapuolten valintojen kunnioittamista. Voit ottaa yhteyttä henkiseen parantajaan osoitteessa Nhagasolutions  @  gmail .com.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän