Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SDP korottaa veroja 10 %

Vierailija
25.08.2026 |

SDP aikoo lisätä verotusta 6 miljardilla joka on 10 % lisää nykyisiin veroihin. Se on 2 500 euroa vuodessa eli 200 euroa kuukaudessa lisää veronkiristyksiä jokaista työssäkäyvää kohti ja tuilleläjätkin maksavat siitä osansa.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassarit nokitti juuri sopeutettavan summan 9 miljardiin joka tietää 300 eur kk eli 3 600 eur kk lisää menoja maksajalle eli palkansaajalle.

Mulla sopii. Se on mun palkasta pikkusumma, mutta en hyväksy sitä, että köyhiltä ja hädänalaisilta leikataan, koska kuka tahansa voi siihen tilanteeseen päätyä, ja voinhan itsekin joskus olla siinä asemassa. Ei ole meidän muiden vika, jos te perskokkarit elätte yli varojenne, ja tuollainen summa tuntuu teidän lompakossa.

Mitähän sinäkin punamulkku oikein sekoilet :D Vissiin ryöväät palkkasikin yhteisistä verovaroista eli olet osa ongelmaa etkä ratkaisua.

Vierailija
122/125 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan PS:n äänestämistä. -pitkäaikaistyötön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun rahat ei ole sun rahoja, vaan huonostitoimeentulevien ryhmän Afrikasta

-Antti

Vierailija
124/125 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliitto ehdottaa 9 miljardin euron edestä uusia veroja. Jos seuraavaksi tulee vasemmistohallitus niin suomalaiset imetään kuiviin! 

Vierailija
125/125 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotimaiset yritykset lähtee Suomesta, kuten Panda.

New Yorkista on myös valtava yritysten ja varakkaiden pako, koska siellä on äärikommunisti Mamdani vallassa. Nyt ihmiset ovat heränneet kommunismin kauheuteen ja ovat vihaisia äärivasemmiston valheille. 

Yhdysvaltojen onni on se että siellä on aina ollut paikallisia kommunismikokeiluja. Ovat esim. monet kerrat perustaneet kommuuneja ja todenneet että elämä niissä on paskaa. Siihen loppui siellä vasemmistolaisuuden kannatus.

Nyt nuori polvi kokeilee Nykissä ja naurattaa seurata sitä kun on jo wanhat kunnon vasemmisto-ongelmat jo lentäneet tuulettimeen. Hetken päästä kukaan ei halua enää vasemmistolaisuutta missään siellä.

Mitä se persu taas jallupäissään selittää? Mitä itse olen lukenut, niin kaikki ylistävät uutta Nykin pormestaria, ja hän esimerkiksi sai korjattua kaikki alueen tievauriot, joita oikeistokaudella ei saatu millään korjattua.

Niinkö takku.netissä puhutaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän