En haluaisi enää koskaan saada koronaa. Onko toiveeni toteutuminen realistista?
Ainoan koronani sairastin loppuvuodesta -23. En tarvinnut sairaalahoitoa eikä minulle tullut long covidia tms. mutta kärsin suuresti niiden 3-4 vuorokauden ajan kun virus ja korkea kuume runnoi kroppaani eikä edes kuumetta alentavat särkylääkkeet auttaneet kovin paljon. Olen valmis välttelemään ihmispaljoutta ja aina tarvittaessa käyttämään ffp-maskia. Käsihygieniani on huipputasolla. Onko täysin mahdollista ettei minulle enää koskaan tule koronaa? Olen vähän alle 50 v. Onko täällä muita jotka ovat sairastaneet vain yhden koronan?
Kommentit (8)
Ei. Joku ilta kun kävelet kotiin lepakko puraisee sinua ja sairastut vaikeaan koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Joku ilta kun kävelet kotiin lepakko puraisee sinua ja sairastut vaikeaan koronaan.
Se on rabies eikä korona.
Ota lisää tutkittua ja turvallista ja pistä vähintään 5 rättiä naamalle
Minä en ole sairastanut mitään 15 vuoteen. En ole myöskään ottanut mitään rokotuksia 15 vuoteen.
Pesen kädet aina tullessani asioilta kaupoista.
Maskiakin pidän silloin kun kauppaan menen harvoin.
Pahoittelen jos aloitukseni nostaa vanhan pelon pintaan (ja sen kautta aggressiivisia reaktioita) joillain, mutta keskustelupalstoilla käyminen sisältää aina riskin että siellä on aloituksia jotka saattaa pelkoa laukaista.
ap
Korona on muuttunut lieväksi taudiksi, ei sitä flunssasta erota ja moni varmaan sairastaa oireettomana tai hyvin vähäisin oirein. Joka paikassa sitä on taas, kunhan talvi tulee ja ihmiset liikkuu sisällä enemmän.
Mä en ole sairastanut yhtään Koronaa. Käytän maskia usein ruuhkabussissa tms. varsinkin syksyllä ja kun olin syöpähoidoissa. Kaupassa tms. en käytä.
Riippuu varmaan missä olet töissä ja onko sulla lapsia.
Olen sairastanut vain yhden varmistetun koronataudin. Tunnen erään joka väitti ettei ole sairastanut koronaa kertaakaan, mutta tarkempi keskustelu osoitti hänen tarkoittaneen ettei hän ole kertaakaan tehnyt koronatestiä. Todennäköisesti hänkin on ainakin yhden koronan sairastanut mutta on sitä ihmistyyppiä joka ei uskalla ottaa selvää asioista, ei mene koskaan lääkäriin jne.