Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ensihoitaja kertoo väkivallasta, jota ei ollut vielä kymmenen vuotta sitten", eikö kerro yhteiskuntaan syntyneistä ongelmista.

Vierailija
25.08.2026 |

ja ennen kaikkea kapitaalitalouden ongelmista kun leikataan ja tehdään se vääristä paikoista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko tuo töissäkään ees silloin.

Vierailija
2/11 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hoitaja vielä 4 vuotta sitten. Lopetin hoitajantyöt kun sairaalaan tuli mies hoitoon ja otti puukon esiin. Niitä oli neljä samanlaista tapausta että hoitoa tarvitseva alkoi riehumaan nyrkein tai puukolla. Alkoi olla vaarallista kun huumeissa olevia tuotiin hoitoon muitakin ja ne oli kovin agressiivisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin hoitaja vielä 4 vuotta sitten. Lopetin hoitajantyöt kun sairaalaan tuli mies hoitoon ja otti puukon esiin. Niitä oli neljä samanlaista tapausta että hoitoa tarvitseva alkoi riehumaan nyrkein tai puukolla. Alkoi olla vaarallista kun huumeissa olevia tuotiin hoitoon muitakin ja ne oli kovin agressiivisia.

Eikö vartijoita saa paikalle? 

Vierailija
4/11 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha! 10v sitten seinät oli täynnä noita "älä riko lääkäriäsi" mainoksia. Väkivaltaa oli enemmänkin. 

Vierailija
5/11 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa mutta voi sitä silti saada puukosta.

Vierailija
6/11 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkun avaa sen N laatikon ja tarjoaa kaikkea kivaa, 100 kertaisilla annoksilla että varmasti rauhoittuu. 

Vierailija
7/11 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa mutta voi sitä silti saada puukosta.

Saapuu liian myöhään kai sitten...paikalla pitäisi olla painitaitoisia hoitajia tai vartijoita. 

Vierailija
8/11 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä on ihan kaheleita nykyään. Kaikki asiakaspalveluammatit on sen takia pilalla.

Vierailija
10/11 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkun avaa sen N laatikon ja tarjoaa kaikkea kivaa, 100 kertaisilla annoksilla että varmasti rauhoittuu. 

Tulisivat joukolla ryöstämään varaston seuraavana päivänä. Vai ajattelitko että avusta kiitollisena lähtisi.

Vierailija
11/11 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä on ihan kaheleita nykyään. Kaikki asiakaspalveluammatit on sen takia pilalla.

Tätä vasten tajuaa myös sen miksi otteita kovennetaan.

Kuka tilasi tämän yhteiskunnan alasajon, käsi pystyyn. Tuskinpa tavalliset ihmiset. Tämä hyödyttää jotain suunnitelmaa. Sen verran kylmästi ihmisiä työnnetään sivuun kunniallisen elämän edellytyksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi