Olen juossut 100m. alle 9sek.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kovasti kun jotkut ihan tosissaan väittää juosseensa koulussa 100m tyyliin 10-11sek :D Näköjään tuppaa unohtumaan että koulussa juostiin 60m, ei 100.
En tiedä missä apukoulussa sinä olet juossut mutta meillä juostiin ihan normi liikuntatunneilla satasta ja satakympin aitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa kovasti kun jotkut ihan tosissaan väittää juosseensa koulussa 100m tyyliin 10-11sek :D Näköjään tuppaa unohtumaan että koulussa juostiin 60m, ei 100.
Sata metriä farkut jalassa tavallisilla lenkkareilla 13 sekuntia tai alle. Teininä näytin mallia pojille jotka harjoitteli satasen juoksua. Joku niistä lopetti kun jäi piikkareilla taakse. En muista omaa parasta aikaa. Liikunnan opettaja olisi halunnut että lähtisin koulujen väliseen kilpailuun. Ei mua kiinnostanut eikä kiinnosta vieläkään mikään urheilulaji.
Meillä aikoinaan lukiolaiset haastoivat yläasteen luokat 4x100m:n viestiin ja hävisivät kuin akat, mun luokka 7C voitti sen kisan ihan heittämällä, olin itse aloittajana.
Olen ylilautalainen ja juoksisin 100m alle 8 sekunnin jos haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sata metriä farkut jalassa tavallisilla lenkkareilla 13 sekuntia tai alle. Teininä näytin mallia pojille jotka harjoitteli satasen juoksua. Joku niistä lopetti kun jäi piikkareilla taakse. En muista omaa parasta aikaa. Liikunnan opettaja olisi halunnut että lähtisin koulujen väliseen kilpailuun. Ei mua kiinnostanut eikä kiinnosta vieläkään mikään urheilulaji.
Mä olin yläasteella ollessani viestikarnevaalijoukkueessa useammankin kerran.