Miten jotkut kehtaa kulkea julkisilla paikoilla tiukoissa mikroshortseissa, joista näkyy lähes puoli pakaraa paljaana?
Kommentit (92)
Naiset kuriin ja hautaan jos ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä, jotka ovat 100-prosenttisen varmoja siitä, että persus on maailman tärkein asia. Ja että heidän peräpäänsä on äärettömän viehättävä.
Oon ihmetelly kans, että kuka näkee tän taustansa esittelyn jotenkin viehättävänä?
Peräkamarissa kättään lempivät neitsytmiehet?
On oikeesti tun ärsyttävää olla vaikka lounaalla, kun pöydän vierestä kävelee joku leggingsit pakaravaossa. Ehkä just tortut vääntäneenä eikä joka paikassa mitään suihkuu ole.
Herätys nyt. Jos ei muuta oo tarjota ku se p*skanen vako, niin ei kovin lujaa mee.
Pahemmalta ne tortut haisee sinu lökäpöksyissäsi. Osaatko edes pitää hygieniastasi huolta?
Ei näköjään järki juokse.
Kyse oli siitä, että olisko aika keksiä itsestään jotain muuta, mitä kehittää, kuin takamus.
Keski-ikäisillä naisilla ei ole mitään oikeutta puuttua nuorten naisten pukeutumiseen. Jokaisella naisella on oikeus pukeutua haluamallaan tavalla. Muuttakaa johonkin Afganistaniin, jos ette Suomessa pysty olemaan.
Näitä ei mun mielestä ole onneksi kovin paljoa näkynyt tänä kesänä. Enemmän on pidempää housuja ja hametta, hyvä niin.
Naisten pukeutuminen on saatava kuriin. Piste.
Lihavia vanhoja naisia harmittaa nyt kovasti 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä, jotka ovat 100-prosenttisen varmoja siitä, että persus on maailman tärkein asia. Ja että heidän peräpäänsä on äärettömän viehättävä.
Oon ihmetelly kans, että kuka näkee tän taustansa esittelyn jotenkin viehättävänä?
Peräkamarissa kättään lempivät neitsytmiehet?
On oikeesti tun ärsyttävää olla vaikka lounaalla, kun pöydän vierestä kävelee joku leggingsit pakaravaossa. Ehkä just tortut vääntäneenä eikä joka paikassa mitään suihkuu ole.
Herätys nyt. Jos ei muuta oo tarjota ku se p*skanen vako, niin ei kovin lujaa mee.
Pahemmalta ne tortut haisee sinu lökäpöksyissäsi. Osaatko edes pitää hygieniastasi huolta?
Ei näköjään järki juokse.
Kyse oli siitä, että olisko aika keksiä itsestään jotain muuta, mitä kehittää, kuin takamus.
Sinulla olisi ainakin suvaitsevaisuudessa ja muiden ihmisten kunnioittamisessa paljon kehitettävää.
Naiset eivät ole itsenäisesti ajattelevia olentoja kuten miehet. Nyt siis kunnon lainsäädäntö kehiin kun vielä pystytään. Jos persut, etenkin naispersut, eivät ensi vaalikaudella ole hallituksessa, tähän ei voida puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me jouduttiin koulussa sanomaan tästä, koska se oli tosi häiritsevää ja sanottiin jotenkin näin: halutaan ottaa esille asia, joka ahdistaa meita ja monia muitakin oppilaita: intiimialueita paljastava pukeutuminen tuntuu seksuaalisesti häiritsevältä, ja toivon, että koulu asettaa tähän selkeät, kaikille samat rajat sukupuolesta riippumatta.
Kannattaa sanoa asiallisesti, toi ainakin tehosi meidän koulussa eikä ketään tarvinnut julkisesti osoittaa sormella.
Samaa mieltä. Oon itsekin kokenut työpaikalla seksuaalisesti häiritsevää käytöstä naisilta, joten kyllä samojen rajojen pitää koskea kaikkia. Naisetkaan eivät saa häiritä seksuaalisesti muita, eivät muita naisia eivätkä miehiä.
Mustakin on joskus tuntunut tosi epämukavalta, kun pukeutuminen on ollut niin paljastavaa, että intiimialueita näkyy. Mun mielestä samat rajat pitäisi olla kaikille, sukupuolesta riippumatta. Näistä on jotenkin tosi vaikea puhua vaikka omassa jalkapalloporukassa, koska tuntuu, että näiden pitäisi olla ihan itsestäänselviä asioita – kunnioitetaan muita sen verran, ettei tarkoituksella paljastella intiimialueita.
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla on näkynyt jo vuosikausia sellaisia miknishortseja joissa on vetskari mutta housut on valmistettu niin että se on pysyvästi auki levelässä V-muodossa, niiden kanssa ei pidetä pikkareita ja kumpu on aina ajeltu. Nämä housut ovat todella hengästyttävä näky. Nyt on tulossa mm. tämmöisiä bi-minishortseja: https://i.ebayimg.com/images/g/RW0AAOSwBoZhUngB/s-l1200.jpg
Kertokaa nyt vihdoin miten alapään voi pitää sileänä ilman sisäänpäin kasvaneita karvoja?
Koska voin, koska omistan sellaiset, koska minulla on hyvä perse, koska kuumalla ilmalla vähäisempi vaatetus tuntuu mukavalta ja koska kaiken maailman tiukkapipoja on kiva ärsyttää.
Siksi kehtaan.
Kyllä mua häiritsi, kun tällainen ajoi sähköskuutilla hiljaa ohi, kun oltiin miehen kanssa kävelyllä. Pitkän matkaa meni siinä edessä.
Tuli epämukava olo molemmille, kun "seksuaalista kuvastoa" leväytetään silmille.
Vierailija kirjoitti:
Koska voin, koska omistan sellaiset, koska minulla on hyvä perse, koska kuumalla ilmalla vähäisempi vaatetus tuntuu mukavalta ja koska kaiken maailman tiukkapipoja on kiva ärsyttää.
Siksi kehtaan.
Ja koska kiihotut paljastelustasi.
Vierailija kirjoitti:
Maailmalla on näkynyt jo vuosikausia sellaisia miknishortseja joissa on vetskari mutta housut on valmistettu niin että se on pysyvästi auki levelässä V-muodossa, niiden kanssa ei pidetä pikkareita ja kumpu on aina ajeltu. Nämä housut ovat todella hengästyttävä näky. Nyt on tulossa mm. tämmöisiä bi-minishortseja: https://i.ebayimg.com/images/g/RW0AAOSwBoZhUngB/s-l1200.jpg
Olisi paljon hotimpi malli ilman aukkoa shorseissa ja saisivat olla hiukan pidemmät. Nyt on irvokas halpa tyrkky. Minihameversio olisi hot mutta vaan sekin hiukan pidempänä. Sisältö on hyvinkin ok+++
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua häiritsi, kun tällainen ajoi sähköskuutilla hiljaa ohi, kun oltiin miehen kanssa kävelyllä. Pitkän matkaa meni siinä edessä.
Tuli epämukava olo molemmille, kun "seksuaalista kuvastoa" leväytetään silmille.
Sinäkö määräät miehesikin olotilan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naisten tekemästä seksuaalisesta ahdistelusta tulisi tähän maailman aikaan jo pystyä puhumaan rehellisesti ja suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuriin ja hautaan jos ei usko.
Sen kun näkisi kun tuollainen rimppakinttu yrittää laittaa naisia kuriin.
Vierailija kirjoitti:
On hyvät muodot, joita ei tarvitse hävetä.
Kun oliskin. Mutta kun niitä ja varsinkin legginsejä käyttää kaikki, ikään ja kokoon katsomatta. Välittämättä vähääkään miten mahtava peräsin ja hyllyvät reidet on, ylipainoa reippaasti, kymmeniäkin kiloja. Ei kovin viehättävä näky mun mielestäni. Ehkä tämä on vain kateutta, kun en itse kehtaisi, vaikkei ylipainoa olekaan. Urheiluhousuja käytetään urheillessa, ei kylillä eikä edes ruokakaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pukeutuminen on saatava kuriin. Piste.
Ei ole. Naiset pukeutuvat oman makunsa, varallisuutensa, sään tai tilaisuuden mukaan, eivät jonkun määräilemään pyrkivän hyypiön käskystä.
Piste.
Ällöttävämpää on kuitenkin kulkea julkisella paikalla reilusti ylipainoisena.