Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmaantuvien hiusten värjäys

Vierailija
23.08.2026 |

Meitä (naisia ainakin) kehoitetaan värjäämällä peittämään harmaat hiukset. Värjäätkö sinä ne piiloon?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole koskaan kehotettu värjäämään hiuksia. Olen yli 60 v nainen, tukassa muutamia valkoisia, muuten ei ole harmaantunut. Pidän valkoisista, antavat valoa. 

Vierailija
42/55 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, käytän niihin silvershampoota.

Käytin tuota aikoinaan, ei mitään tulosta, humpuukia.

Käytin silvershampoota joskus nuorena 4-kymppisenä kun blondasin, keltaisuuden poistoon. En tiedä, toimiiko harmaisiin hiuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta on se, että varsinkin naisia harmaat hiukset vanhentavat.

Ei ne minua vanhenna. Olen samanikäinen, oli harmaita tai ei. 

Vierailija
44/55 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kampaajalla 1,5 kk:n välein, samalla ona hemmotteluhetki.

Vierailija
45/55 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan toisinpäin; värjäsin nuorena punaiseksi, silmät ovat tummanvihreät ja iho oliivi - minusta sopii hyvin, kun rusketun, mulle sopivat lämpimät värit ja vaaleanakin olin parempi kellertävässä kuin valkoisessa tukassa. Mutta punaiseni on semmonen luonnollinen porkkananvärinen vaalennus, ei mahonki. 
Nyt olen kasvattanut omaa väriä, joka on tummanruskea. Ihan pari hopeahiusta nään, yhdessä hiusrajassa (jos sellaisen jakauksen juuri siihen kohtaa teen; miksi tekisin). Olen vähän välimaastossa, eli jos näytän mummolta (ei sovi imagoon) värjään takas punaiseksi.

Jokaisen kasvoihin ja pään muotoon ja ihon/ silmien väriin käy eri väri, tärkein ehkä lämmin-kylmäsävyasteikko. Mut saavat hehkumaan lämpimät värit, olen syksy-kevät. Harmaanhopea ja oma tummanruskeani, joka on vielä kylmä sävyltään, vanhentavat. Kylmä tumma kehys kasvoilla... Kuparinpunainen taas sai ihon hehkumaan. Pitäiskö kysyä teiltä ja tehä äänestys :D OOn sillä rajalla, että oman värin kasvatusoperaatio päättyy pian...

Vierailija
46/55 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaantuminen on kaunista! Olen oikein odottanut omaa vuoroani harmaantua! -meidän suvussa ensin 'haalistutaan' ja vasta myöhemmin tulee kunnon harmaata... itsellä jo haalistuminen alkanut ja mielenkiinnolla odotan sen syvenmistä harmaaksi.

Ei tulisi mieleenikään värjätä hiuksia!

Vierailija
47/55 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko se huono asia? Eikö mikään saa vanhentaa meitä?

Vierailija
48/55 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytin silvershampoota joskus nuorena 4-kymppisenä kun blondasin, keltaisuuden poistoon. En tiedä, toimiiko harmaisiin hiuksiin.

Minulla on lähes valkoiset hiukset, harmaantuminen alkoi jo vähän yli 20-v. Pitkään värjäsin kunnes kyllästyin. Hopeashampoota käytän silloin tällöin, se vie ruman, auringon aiheuttaman kellastumisen pois.

Vierailija
49/55 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halunnut vielä nelikymppisenä ruveta harmaahapsi vanhukseksi, siispä värjään.

Minulla ensimmäiset harmaat tuli alle 40v. Nyt 44v niitä on jo enemmän. Ei sinänsä haittaa, mutta välillä mietin pitäisikö värjätä.

Vierailija
50/55 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kehoittaa? Me naiset ja muut lehdetkö, kaverisi, kosmetiikkateollisuus, julkinen valta?

No katselin juuri esim.tuhkimotarinaa Yleltä ja siinä ohjelman vetäjä puhui harmaista niin että hui tietysti ne pitää värjätä pois.

Vierailija
51/55 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaantumiseni alkoi jo nuorena. Silloin värjäsin piiloon, kun koko pää alkoi olla harmaa lopetin. Kukaan ei ole koskaan kehoittanut minua värjäämään hiuksia.

Vierailija
52/55 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi enää värjätä hiuksiani, koska harmaantumiseni on niin totaalista, että joutuisin alvariinsa niitä värjäyttämään. Lisäksi hiuksia on vähän ja nekin ovat rutikuivat. Kuontaloni näyttäisi aivan kamalalta. Asuin ulkomailla lopettaessani värjäyttämisen. Kampaajani (mies) oli aivan kauhuissaan päätöksestäni. Ressukka yritti monta kertaa saada minut pyörtämään päätökseni.

Vierailija
53/55 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lähes valkoiset hiukset, harmaantuminen alkoi jo vähän yli 20-v. Pitkään värjäsin kunnes kyllästyin. Hopeashampoota käytän silloin tällöin, se vie ruman, auringon aiheuttaman kellastumisen pois.

Hienoa, itsestäni ei tule valkopäistä vaan hiirenharmaa, joten näin 50+ jatkan kampaajalla käyntiä.

Vierailija
54/55 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jättää harmaaksi, joilla se toimii ja sopii ulkonäköön. Valkoiset suorat hiukset ovat tutulla aivan upeat. Me muut näytämme siistimmiltä kun väriä on tasoitettu. 

Vierailija
55/55 |
23.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko yllätyksenä että harmaat hiukset tulee vanhetessa. Kaikki me vanhenemme. 

Ei, mutta kuka haluaa olla vielä vanhemman näköinen kuin onkaan?

Olen jutellut naisen kanssa joka puhui itsestään "vanhana ihmisenä" ja toisteli asiaa. Harmaat hiukset. Kyse työikäisestä. Voihan se olla tärkeä asia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi