Tupakkaa polttavat keski-ikäiset naiset.
Tajuatteko edes itse, kuinka pahalta haisette. Kaupassa tuli viereeni tuollainen röökimuija, ja tunkkainen käry oli sanoinkuvaamaton. Lisäksi nolon näköistä kun vanhat ämm*t rööki suussa.
Kommentit (23)
Miksi tämä ulina taas kohdistetaan vain naisiin ja etenkin keski-ikäisiin naisiin? Etkö luuseri tajua, että sun naisviha etenkin vanhempia naisia kohtaan on todella läpinäkyvää?
Ei, en polta tupakkaa, mutta mua tympii nämä paskat ulinat täällä. Aina ulistaan naiset sitä, tätä ja tuota. Helvetin tyhmiä ihmisiä ap:n kaltaiset paskatrollit.
Joku hullu nyt taas naisista valittaa. Eikö Ap tajua, että vuosiKYMMENIÄ miehet Suomessa (kuin muuallakin) on polttaneet miehen oikeudella sekä ulkona ETTÄ SISÄTILOISSA niin että koko muu perhe plus vaatteet plus lakanat plus pyyhkeet plus verhot ovat haisseet sille yhden isännän ja sen kavereiden tupakansavulle? Äidiltäni (synt 1935) kysyin kerran, miksi hän ei kieltänyt appeaan, meidän ukkia (synt 1909) polttamasta meillä sisällä. Äiti ihan ällistyneenä sanoi, ettei siihen aikaan voinut kieltää: ei vanhemmalta ihmiseltä eikä ainakaan MIEHELTÄ joka oli vielä oma APPI.
Ap, jos se röökiltä haiseva nainen ei kuitenkaan POLTTANUT siellä kaupassa, pidä SUUSI KIINNI.
siivoa kämppäs, käy kaupassa ja mene vaikka lenkille
Vierailija kirjoitti:
Tajuaako röökaavat miehet miten pahalle he haisevat?
Ensimmäinen savutursas ilmoittautui 🤣
Ai alle tai yli keski-ikäiset naiset ja miehet ei sitten haise tupakalta lainkaan vaikka olisivat juuri tupakoineet, hohhoijaa.
Ei kiinnosta. Minä haisen röökille. Joku toinen hielle. Joku kuselle. Joku lotrannut parfyymilla.
Inhoan kun jotkut ihmiset haisee märälle koiralle. Tai hometalolle. Tai hielle. Ällöttäviä hajuja on.
Vierailija kirjoitti:
Oli puhe naisista mahorkka suussa. Ponimai.
Vedä niin paljon kokaa että menetät hajuaistisi.
Typerää että joku nainen polttaa, tosi typerää.
isoisoäitini oli kuulemma aina piippu suussa ja polttamassa ulkona kylän miesten kanssa. Isä sanoi aikoinaan, että haju oli niin kuvottava ja oksettava, että hänelle oli lapsena jo täysin selvää, että tulee pysymään koko elämänsä savuttomana.
Vierailija kirjoitti:
Vedä niin paljon kokaa että menetät hajuaistisi.
Eihän sillä ole rahaa edes röökiin.
Vierailija kirjoitti:
Typerää että joku nainen polttaa, tosi typerää.
Luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen savutursas ilmoittautui 🤣
Hehee, en tupakoi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä ulina taas kohdistetaan vain naisiin ja etenkin keski-ikäisiin naisiin? Etkö luuseri tajua, että sun naisviha etenkin vanhempia naisia kohtaan on todella läpinäkyvää?
Ei, en polta tupakkaa, mutta mua tympii nämä paskat ulinat täällä. Aina ulistaan naiset sitä, tätä ja tuota. Helvetin tyhmiä ihmisiä ap:n kaltaiset paskatrollit.
Kiroilu ei ole hyvää käytöstä. -eri