Mies juo joka viikonloppu 80 olutta
Kommentit (36)
Kuka sua käskee jaksamaan? Sulla olisi varmaan oma elämäkin elettävänä. Nyt se taitaa valitettavasti valua hukkaan.
Kevyet 12000 kcal. Suurin piirtein sama mitä minä syön viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Kevyet 12000 kcal. Suurin piirtein sama mitä minä syön viikossa.
Ja tuon olutmäärän lisäksi todennäköisesti syöminenkin retuperällä, josta tulee tuhansia kaloreita lisää siitäkin.
Ei pidä paikkaansa, ukon pitäisi välillä nukkuakin ja ennenkaikkea sammua, kuset housuisssa?
Jos jotain positiivista tilanteessa, niin ainakin se kuolee aika pian.
No ei takuulla juo lähes 27 litraa olutta. Kukaan ei edes juo tuollaista määrää vettäkään. Keksis nyt taas parempi juttu.
Vierailija kirjoitti:
No ei takuulla juo lähes 27 litraa olutta. Kukaan ei edes juo tuollaista määrää vettäkään. Keksis nyt taas parempi juttu.
Helposti juo, sinä et taida ymmärtää kuinka paljon kunnon juoppo juo, 40 olutta menee helposti päivässä.
Vierailija kirjoitti:
0,33 l:n 4,5 % oluita, 80 pulloa vastaa noin 10.6 litraa olutta
Vesijuoppous, olkoon vaikka oluttakin, on hengenvaarallinen tilanne. Taivasmatka tiedossa.
Tuollainen mies on aika paljon vessassa. Ainakin toivon mukaan käy vessassa eikä jossain muualla.
Ap, kun et tykkää, niin miksi katselet sitä hänen touhua. Pistä mies mäkeen tai lähde itse. Mikä estää?
Miten se raahaa ne kotiin? On varmaa paljon ylipainoa.
Joka tunti pari kaljaa. Olettaen ettei nuku ollenkaan. Jos nukkuu sellaset 16 tuntia niin aika tiuhaan tahtiin saa napsia auki kaljoja jotta 80 tulee täyteen.
Se on nero. Nälkä lähtee syömällä, akka lähtee juomalla!
Jätä se persu.