Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit on ihan hermona ja kiukkusia kun eivät tiedä kuka tekee lastensuojeluilmoituksia jatkuvalla syötöllä

Vierailija
22.08.2026 |

Minähän niitä teen. Epäilivät jo minuakin yhdessä vaiheessa, mutta sain puhuttua epäilyt yhteen toiseen naapuriin C-rapusta. Me asutaan A-rapussa. Kerroin että siellä asuu yksi mielenterveysongelmainen joka ennenkin tehnyt tämmöistä kiusaa.

Ei ole tylsää täällä kerrostalossa.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuudittautua siihen ettei jollekin selviä kuka on kyseessä. Tekee sinusta huoli-ilmoituksen ja joudut holhouksen alaiseksi koska et kykene normaaliin elämään yhteiskunnassa. Olen nähnyt vastaavan tilanteen.

Vierailija
22/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä paljastui niin, että ap on saanut lasuja, mutta hän on voinut saada ne päiväkodin, koulun, poliisin, vuokranantajan tms. kautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata tuudittautua siihen ettei jollekin selviä kuka on kyseessä. Tekee sinusta huoli-ilmoituksen ja joudut holhouksen alaiseksi koska et kykene normaaliin elämään yhteiskunnassa. Olen nähnyt vastaavan tilanteen.

Mistä ne sen selvittäisi? Prepaid puhelin/liittymä VPN ja on ihan laillista tehdä ilmoituksia jos epäilee.

Vierailija
24/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin sinä, joka et osaa kasvattaa lapsiasi. Tyhmä olet, kun huidot ilmaa. Käyttäisit aikasi viisaammin.

Vierailija
25/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulepa ap! Sinusta näkee selvästi, että olet se, joka olet itse saanut lasuja ja vainoharhaisesti epäilet tiettyä ihmistä. Sinä kuule omalla aggressiivisella käytökselläsi saat aikaan sen, että sinä saat niitä lisää poliisilta. Lopetapa tuollaiset tyhmyydet! T. sossutäti

En epäile mitään, teen aiheettomia ilmoituksia.

Olipa hauska juttu, öh öh. Varo ettet tukehdu omaan paskaasi, kun on niin hauskaa. Kirjaimellisesti koristen, köntsä kurkussa. :P

Vierailija
26/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen naapureista 10-25 lasua päivittäin.

Vierailija
27/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne sen selvittäisi? Prepaid puhelin/liittymä VPN ja on ihan laillista tehdä ilmoituksia jos epäilee.

Niinkö luulet?

Vierailija
28/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partaincelillä ei taida olla tänä iltana panohommia. Lauantai-ilta, etkä ole edes saunassakaan. Heikosti menee.

Vierailija
29/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt edes runkkaamaan, inkku. Tämä on pelkkä provo.

Vierailija
30/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verorahojen ja resurssien haaskaaja.

Sanoisin että työllistävä vaikutus. Ihan Ok.

Eikö julkisen talousmenot olekaan ongelma?

Vierailija
31/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sinä, joka et osaa kasvattaa lapsiasi. Tyhmä olet, kun huidot ilmaa. Käyttäisit aikasi viisaammin.

Ei ole lapsia minulla että huitele sinä vaan sitä ilmaa känsäisillä käsilläsi.

Vierailija
32/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö luulet?

En luule, vaan tiedän. Sinä et tiedä.

Vierailija
33/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET. OLE. TEHNYT

Keksit tämän uutisesta, jossa oli tehty ilmoitus

SYSIPASKAA TROLLAUSTA

Vierailija
34/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin r uma että kukaan ei ole p annut.

Vierailija
35/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse teen naapureista 10-25 lasua päivittäin.

Nykykasvatus on johtanut siihen, että poliiseilla, opettajilla, päiväkotitädeillä, kauppiailla, kaduntallaajilla, vuokranantajilla on täysi työ kirjata lasuja. Olisi kannattanut kasvattaa, eikä antaa lasten tehdä mitä haluaa. Vanhemmat itsekin ihan yhtä kahjoja.

Vierailija
36/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ET. OLE. TEHNYT

Keksit tämän uutisesta, jossa oli tehty ilmoitus

SYSIPASKAA TROLLAUSTA

Tein ja teen kohta uudestaan.

Vierailija
37/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet niin r uma että kukaan ei ole p annut.

Ei niin koska olen kyllä mies, en håkan.

Vierailija
38/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sua?

Vierailija
39/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen huoli-ilmoituksia vanhuksista. Soitan myös poliisille ja kerron, että taas täällä kuljetaan vähissä vaatteissa rappukäytävässä ja pyritään naapureiden koteihin. :D

Vierailija
40/50 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge ne ilmot B-rappuun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme