Voinko ottaa lievästi kehitysvammaisen 8v pojan kanssani naistenpuolelle uimahallissa?
Ei ole ketään, joka lähtisi kaveriksi miestenpuolelle. =(
Kommentit (33)
Monessa uimahallissa on myös erillisiä esteettömiä ja perheellisille tarkoitettuja tiloja, jos ei 8 v. pojan kanssa pääsisi naisten pesutiloihin.
Nykyään saa itse määritellä mikä on.
Voithan sanoa että ihmiset on erimuotoisia, eikä ihmettele ääneen. Reippaasti vaan uimaan.
Kuinka yksinkertainen pitää oikeasti olla kyselläkseen tätä keksittyä paskaa täällä uudestaan ja uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun puolesta.
Takapuolesta, entäpä jos se onkin aikuinen kääppäri, esittää kakaraa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä on alanuoletettu?
eipä ole ihan ensimmäinen kerta kun ap tätä samaa aloitusta jankkaa.
Tämä on niin vanha trolli, että poika on varmaan jo kasvanut aikuiseksi. Silloin ainakin vastaus on että et voi viedä naisten puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin vanha trolli, että poika on varmaan jo kasvanut aikuiseksi. Silloin ainakin vastaus on että et voi viedä naisten puolelle.
Toinen versiohan tästä on se että viedään tyttöä miesten puolelle.
Ihan tosielämää monissa perheissä.
Mulla on saman ikäinen, jonka vammaisuus ei näy päällepäin. Monet kerrat olen saanut kanssauimareilta haukut siitä että pidän lapsen mukanani. Onneksi monessa uimahallissa on mahdollista saada käyttää ryhmäpukuhuonetta tai muuta erillistä tilaa, kun käyt kysymässä.
N41
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin, vammaiset on eri asia.
Millä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen versiohan tästä on se että viedään tyttöä miesten puolelle.
Ja tässähän se tulikin.
https://www.vauva.fi/keskustelu/6627131/voiko-lievasti-autistinen-9v-ty…
Olen miesten puolella. Parempi että se vammainen on naisten puolella.