Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, varmimmat tavat tuhota miehesi terve maskuliinisuus, ÄLÄ tee näin

Vierailija
21.08.2026 |

1. Kritisoi hänen päätöksiään yksityisesti tai vielä pahempaa, julkisesti sekä korjaa häntä muiden edessä. 

2. Kyseenalaista hänen arvostelukykynsä ja anna ymmärtää, että hänen ideansa ovat tyhmiä. 

3. Laita hänet ansaitsemaan normaali parisuhteeseen kuuluva läheisyys. Esim. kieltäydy seksistä kunnes mies tekee kuten haluat. 

4. Vertaile muihin miehiin esim. kerro kuinka ystäväsi mies, isäsi tai kuka ikinä, hoitaa asiat paremmin kuin hän. 

5. Palkitse mies pehmeydestä ja rankaise voimasta. Kun mies on hiljainen, myöntyväinen ja helppo kontrolloida anna hänelle rauhaa. Kun hän on luja/horjumaton, päättäväinen tai on eri mieltä kanssasi, aloita hirveä draama ja väittely. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä, mutta mun miesystävä teki minulle nuo mitä luettelit. On ex nykyään.

Vierailija
2/8 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas siinä oikea lumihitalemies. Sulaa lätäköksi pienestäkin odotuksesta. Ole iteksesi vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos sen päätökset ja mielipiteet on tyhmiä ja ei tee just mieli sekksiä?

Vierailija
4/8 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, entä jos vaimo onkin miestään älykkäämpi tai vaikka vain harkitsevaisempi, viisaampi tekemään kauaskantoisia päätöksiä?

Vierailija
5/8 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, entä jos vaimo onkin miestään älykkäämpi tai vaikka vain harkitsevaisempi, viisaampi tekemään kauaskantoisia päätöksiä?

Vissiin pitäis vaan katsella vietestä kun urpo miehekkäästi sössii elämänsä ja tsägällä koko perheensä elämän.

Vierailija
6/8 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä niin käsiteltävä mies, että parempi kun sellainen ei hakeudu parisuhteeseen. Ei kenelläkään ole aikaa jatkuvaan mumankuorilla kävelyyn, ryhdistäydy. Itsetunnosta se lähtee.

Vierailija
7/8 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelit on niin herkkiä 😭

Vierailija
8/8 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh-hoijaa.  Millainen mies oikeasti viehättyy naisesta, joka (lähes) varauksettomasti myötäilee häntä, kyseenalaisetamatta tai kristiosimatta?  - En minä ainakaan halua, enkä ole halunnut.

Uskovainen mies