Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häiritseekö julkinen imetys jos rinta näkyy

Vierailija
21.08.2026 |

Ja näkyy kun vauva imee nänniä? 

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalissa imetyksessä ei näy, kun vauva imee nänniä kuin tiettyyn katselukulmaan hakeutuessa. Mun mielestä tällainen imetys on erittäin ok missä vaan.

Itse en ole koskaan nähnyt mitään paita pois -imetyksiä, mutta olen ihan valmis toteamaan, että voi hakeutua johonkin piiloon imettämään, jos prosessissa näkyy nänni enemmänkin kuin ihan pienen vilahduksen verran.

Vierailija
42/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuijotan oikein kunnolla lopettavat hyvin nopeasti. Saahan sitä katdoa mitävaan mitä on tarjolla

Mun imetysajat ovat jo vuosien takana historiassa, mutta täytyy sanoa, että jos joku olisi alkanut mun imetystä tuijottaa, olisin joutunut toteamaan, että hulluilla on halvat huvit, sen verran vaatimatonta toimintaa se oli.

Tosi harvoin ihmiset muutenkaan kiinnitti imetykseen huomiota, mieleen on jäänyt pari sellaista oi, kuinka söpöä -hymyä ja yksi ehkä paheksunta selän takana olleesta lounasravintolpöydästä (tää oli oma tulkinta, eivät sanoneet mitään), ei muuta. Ja mulla oli suuritarpeinen vauva, jota kyllä imetin aika monessakin paikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää näitä krskusteluja julkisen imetyksen kauheudesta ajassa jolloin julkisella uimarannalla saa olla yläosattomissa ja naiset ovat jopa punaisilla matoilla puvuissa joissa tissit näkyvät läpi. Miksi se imettävän äidin rinnan vilahdus on kauheaa mutta muiden ihailtavaa tai voimaannuttavaa.

Vierailija
44/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häiritsee. Ne utareet piiloon, imetit tai et.

Vierailija
45/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäessä ei näy rintaa tippaakaan kun valitsee vaan oikean puseron. 

Vierailija
46/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan imettäisi julkisesti rinta näkyvissä? Nänni olisi kyllä silloin yleensä vauvan suussa.

Nänni ei ole koko rinta.

Vierailija
47/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse koska olen heteromies, ja imen tissiä itsekin mielelläni, tosin en siitä ravintoa saadakseni. 

Vierailija
48/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imettäessä ei näy rintaa tippaakaan kun valitsee vaan oikean puseron. 

Kaikki eivät sitä tee.

Vierailija
49/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitäisi häiritä. Lähes jokaista meistä on joskus imetetty. Todennäköisesti äitin tissi on ollut myös ap:n suussa.

Yhdysvalloissa nänniä ei saa missään nimessä julkisesti näyttää. Kyllä Suomessakin osa on jo samaa mieltä.

Vierailija
50/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suonikkaat roikku-utareet, joissa lautasen kokoiset nännipihat ja pitkiksi imetyt nipukat. Pitäkää ne piilossa kiitos.

Laatua hakeva

Kylläpä rumasti puhut.  Ei se rinta sieltä sen enempää näy kun avonaista kaulaukosta vaatteissa.  Minä tasan imetän milloin on tarvis missä vaan,

Minä, minä , minä..

Vierailija
51/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vain eikö vauvaa voi kotona imettää ennen lähtöä? Harva sen vauvan kanssa kahta tuntia kauempaa missään on. Selittäkää?

Pieni vauva ei välttämättä syö joskus kuin vähän ja kun nälkä iskee on saatava heti ruokaa. Ei ole vielä mitään rytmiä,   Sitä paitsi MINÄ IMETÄN TASAN MILLOIN ON TARVIS MISSÄ VAAN. 😄😄😄😄

MINÄ-IDIOOTTI.

Vierailija
52/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mut ravintolassa ei tartteis niin että tissi näkyy.

Vierailija
53/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomuus on Valloissa tosiaan kiusallista. Sekä kotona että julkisesti. Suomi menossa samaan suuntaan.

Vierailija
54/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kerrat kun ole nähnyt vauvaa julkisella paikalla imetettävän, niin se tissi on hyvin huomaamattomasti siinä. Ei näy koska se vauvavahan siinä on tissin näköesteenä. Puseron ei tarvitse olla korvissa asti. En ymmärrä ihmisiä, jotka tuosta häiriintyvät, menisivät pääkkyhoitoon. Ei ole pakko jäädä tuijottamaan.

Vierailija
55/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, mitä ihmeellistä on  nännissä. Kaikillahan on sellaiset. m

No eikö niitä voi sitten esitellä julkisilla paikolla myös lapsettomat naiset?

Katselisin mielummin näitä tissejä, joihin ei liity imetystä.

Vierailija
56/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen pitäisi häiritä. Lähes jokaista meistä on joskus imetetty. Todennäköisesti äitin tissi on ollut myös ap:n suussa.

Yhdysvalloissa nänniä ei saa missään nimessä julkisesti näyttää. Kyllä Suomessakin osa on jo samaa mieltä.

Saako pimppiä näyttää?

Vierailija
57/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee, jos se tapahtuu julkisella paikalla. Perheen kesken se on eri asia.

Vierailija
58/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako pimppiä näyttää?

Jos on kuuma vartalo ja 16-22 😍

Vierailija
59/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, päinvastoin mullakin lähtee nälkä🤢🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
60/60 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on nyt. Jos mahdollista matkusta nyt. 
Nyt kun jalka nousee ja jos rahaa on, käytä siihen mihin ikinä haluatkin.