Keski-ikäinen nainen oli kyykyssä Lidlin jogurttihylyllä ja kosketteli ainakin viittätoista purkkia!
Ja kuten arvasin, yksikään niistä ei ollut päiväykseltään yhtään tuoreempi, joten hän sitten vaan tuhisi ja otti jonkun.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ei eletä enää korona-aikoja, kaupan tuotteisiin saa koskea ihan vapaasti.
Mutta vain kaupan muniin. Olen aina ihmetellyt, miksi keski-ikäiset tai sitäkin varttuneemmat naiset tarkistavat kaupan munia.
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Siellä tehtaassa sentään huolehditaan hygieniasta kun purkkeihin kosketaan.
Niitä käsitellään suojakäsineillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta vain kaupan muniin. Olen aina ihmetellyt, miksi keski-ikäiset tai sitäkin varttuneemmat naiset tarkistavat kaupan munia.
Ei viitsi kantaa kotiinsa rikkoutuneita munia? Itsellenikin käynyt niin, että kotona huomannut rikki menneitä munia munakennossa.
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on lajitelmakollit, vähän pakkokin montaa kaivella
Ei siis lajitelmanarttuja?
Tota on joskus pakko tehdä kun silmälasit unohtuu kotiin. Ei näe textiä ja pitää tutkia mitä niissä on . Ne ei näe hyllyn reunassa liian pientä textiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viitsi kantaa kotiinsa rikkoutuneita munia? Itsellenikin käynyt niin, että kotona huomannut rikki menneitä munia munakennossa.
Ne menevät rikki kuljetettaessa kotiin.
Ikänäkö. Ei näe mitä purkissa lukee. On pakko ottaa kaikki tietylle etäisyydelle, että saa selvää teksteistä. M57
Jogurttihylky on paikka, johon voi hylätä jogurttinsa. Sieltä ap varmaan ottaa omansa. 😁