Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkkaako kukaan ihmistä joka on ollut 30 vuotta työtön?

Vierailija
21.08.2026 |

Miten on?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööö kattokaa kun oon va jakki 🤪

ap

Vierailija
2/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, kun on sellaisiakin, joilla on työkokemusta. Pitäisi olla melkoinen osaaja, jos joku haluaa palkata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palkkaisi? 

Vierailija
4/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kehitysvammainen? ei kukaan normaali ole noin pitkään työttömänä

Vierailija
5/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletko kehitysvammainen? ei kukaan normaali ole noin pitkään työttömänä

Moni kehitysvammainenkaan ei ole. Heillehän on kaikenlaista tukityötä tarjolla. 

Vierailija
6/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin yleistäen, että varmasti palkkaa. - Mutta varmasti riippuu, ainakin siitä mitä tuon 30 vuoden aikana tapahtaui ja millaiseen paikkaan haluaisi työllistyä. 

Pätkätöihin tuomittu maisteri 

Vierailija
7/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 vuotta työttömänä tarkoittaa, että ikää on lähes 50v. Vaikea kuvitella paikkaa, johon haluttaisiin tuon ikäinen, jolla ei ole mitään osaamista. 

Vierailija
8/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 30 vuotta työttömänä tarkoittaa, että ikää on lähes 50v. Vaikea kuvitella paikkaa, johon haluttaisiin tuon ikäinen, jolla ei ole mitään osaamista. 

Entä jos laskee työttömyyden syntymästä asti, eli 30 vuotias on periaattessa ollut 30 vuotta työtön

Vierailija
9/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy jostain kokoomuksen puoluetoimistosta. Eivä ne niissäkään ole työnteolla kunnostautuneita. Enemmänkin kermaperseilyllä.

Vierailija
10/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on ainakin taitoja, vaikka olenkin elänyt ns.rikkaan miehen siivellä 30vuotta.  Olen matkustanut todella paljon, hoitanut laskut ja kaikki muutkin juoksevat asiat. Tiedän monia naisia, jotka ovat tehneet jotain konttori tai hyllytystyötä 30 vuotta. Ja vannon, että olen sivistyneempi, osaavampi ja edustavampi kuin nämä yhteensä.  Ei älykkyys ja osaaminen korreloidu työssäkäymisen määrään. 

Vierailija
11/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos laskee työttömyyden syntymästä asti, eli 30 vuotias on periaattessa ollut 30 vuotta työtön

Siinä tapauksessa ei ymmärrä termin työtön merkitystä. Lapsi, opiskelija tai koululainen ei ole työtön. 

Vierailija
12/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla on ainakin taitoja, vaikka olenkin elänyt ns.rikkaan miehen siivellä 30vuotta.  Olen matkustanut todella paljon, hoitanut laskut ja kaikki muutkin juoksevat asiat. Tiedän monia naisia, jotka ovat tehneet jotain konttori tai hyllytystyötä 30 vuotta. Ja vannon, että olen sivistyneempi, osaavampi ja edustavampi kuin nämä yhteensä.  Ei älykkyys ja osaaminen korreloidu työssäkäymisen määrään. 

Niin ja puhun sujuvasti 5 eri mieltä. Minulla on ollut aikaa ja energiaa opiskella. 

Vierailija
13/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kieltä. Mutta kyllä minusta olisi mielen hoitajaksikin 😅

Vierailija
14/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs ihminen ei kirjoita vauvapalstalla noin puhdasta paskaa. 

Vierailija
15/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa ei ymmärrä termin työtön merkitystä. Lapsi, opiskelija tai koululainen ei ole työtön. 

Onhan, kaikki jotka ei käy töissä on työttömiä

Vierailija
16/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku sukulainen säälistä omaan firmansa.

Vierailija
17/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Siten on.

Vierailija
18/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööööööööhöööööööööööööööö puppa

Vierailija
19/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joku sukulainen säälistä omaan firmansa.

Ei pysty. Pitää osata jotain palkkansa eteen.

Vierailija
20/23 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa elämässä kukaan työkykyinen ei voi olla työtön 30v, mutta kuka tahansa voi olla TE toimiston työnhakijana, joka ei edes edellytä työttömyyttä. 

Mutta joku voi palata työelämään  vielä 30v työkyvyttömyyseläkkeen  jälkeen, koska lääketiede kehittynyt esim sydänsairaudet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan