Sukulaisten käytöksestä, mielipiteitä?
Meillä miehen sukulaiset repii rikki koko perheen :( Nyt ei ole voimia kertoa jo vuosia jatkuneesta piinasta ja taustoista, mutta haluaisin kysyä mielipidettä yhdestä yksittäisestä tapahtumasta:
Lapsemme synttärit. Mieheni isovanhemmat ovat tavanneet lapsemme ehkä noin viisi kertaa. Kohtelevat miestäni kuin lattiarättiä, koska eivät hyväksy tämän valintoja (eli minua). Minä olen lakannut yli vuosi sitten käymästä heillä, koska en voi hyväksyä sitä ilkeilyä ja pahan mielen aiheuttamista.
Näihin synttäreihin.. Keittiössä ollessamme (kahdestaan lapsen kanssa) yhtäkkiä huomasin, miten mummo porhaltaa pihaan, heittää paketin terassin pöydälle ja niskojaan nakaten poistuu paikalta. Ei siis koputa ovelle, ei tervehdi, ei vilkaisekaan meihin päin.. Ja me tosiaan olimme pöydän ääressä ihan siinä ikkunan toisella puolella. Nyt mies väittää, että tämä oli ihan normaalia käytöstä ja minä vain kuvittelen kaiken (siis että halusi ihan tahallaan - jälleen kerran - loukata). Ehkä mä sitten olen tullut lopullisesti hulluksi, mutta mun mielestä tämä ei ollut asiallista käytöstä..?
Kommentit (5)
käyttäytyy?
Minusta kyllä kovin omistuista käytöstä. En usko, että miehesi voi oikeasti oitää tuota normaalina, jos todella noin on tspahtunut.
Ainoa " vikani" on, etten kuulu kirkkoon ja lastamme ei siis ole kastettu (ja tästä siis on jo kolme vuotta aikaa).
Vierailija:
Ainoa " vikani" on, etten kuulu kirkkoon ja lastamme ei siis ole kastettu (ja tästä siis on jo kolme vuotta aikaa).
Ymmärrän että pahoitat mielesi heidän käytöksensä takia mutta se ei tule koskaan muuttumaan, heidän maailmankuvansa suppeuden ja ahdasmielisyytensä takia.
Parasta on yrittää olla välittämättä heistä, mutta hyväntahtoisesti, ei kova kovaa vastaan.
Jaksamisia.
mutta näköjään heille normaalia. älä välitä!
että on syytä tuollaiseen käytökseen?