Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laatoituksesta kylpyhuoneeseen, vessaan, kodinhoitohuoneeseen ja saunaan

Vierailija
26.05.2007 |

Miten olette tehneet onko jokaisessa tilassa samaa laattaa? Vai aivan erilaista ja eri väriä?

Meillä saunassa panelointi, mutta kiukaan taakse tulee hieman laattaa. Olen jo löytänyt ihan hyvät laatat. Yksi väristä laattaa ja boordi on samaa sävyä jota tulisi kylpyhuoneeseen ja vessaan. Kodinhoitohuoneeseen ehkä erilaista ja saunaan kiukaan taakse vielä kolmatta erilaista. Tulikin mieleen meneekö liian tökeröksi. Tai siis siihen, että hyppää silmille, kun jokatilassa erilaista? Mietinkin nyt, että jos laittaisi vessan, kodinhoitohuoneen ja kylpyhuoneen samalla ja saunaan sitten erilaista.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miten olette tehneet onko jokaisessa tilassa samaa laattaa? Vai aivan erilaista ja eri väriä?

Meillä saunassa panelointi, mutta kiukaan taakse tulee hieman laattaa. Olen jo löytänyt ihan hyvät laatat. Yksi väristä laattaa ja boordi on samaa sävyä jota tulisi kylpyhuoneeseen ja vessaan. Kodinhoitohuoneeseen ehkä erilaista ja saunaan kiukaan taakse vielä kolmatta erilaista. Tulikin mieleen meneekö liian tökeröksi. Tai siis siihen, että hyppää silmille, kun jokatilassa erilaista? Mietinkin nyt, että jos laittaisi vessan, kodinhoitohuoneen ja kylpyhuoneen samalla ja saunaan sitten erilaista.

meillä on vessassa, kodinhoitohuoneessa, pesuhuoneessa sama seinälaatta + boordi. Lattialaatta on kaikissa huoneissa sama myös.

Vessassa tehtiin niin, kun on pi enikokoinen, että se laatta tuli vain puoleen väliin seinää, sitten boordi ja sit yläosa maalattiin. Mun mielestä varsinkin jos on pienehkö asunto, niin kannattaa laittaa samaa, ettei tule liian sekasotkuista. Mutta jos tilat on selkeesti erillään toisistaan niin ehkä sit jotain eriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme