Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palstalta ei saa apua mielenterveysongelmiin

Vierailija
21.08.2026 |

Mikä on ongelmana? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista apua olet vailla? Kannattaa olla yhteydessä omaan hoitotahoonsa, siellä asiasi ovat tiedossa eikä tarvitse aina aloittaa samoista asioista muiden kanssa, akuuteissa asioissa yhteys päivystykseen ja jos itsetuhoisia tai muuten vaarallisia ajatuksia ja tekoja, silloin soitto 112. Kehottavat ääniharhat vaativat päivystykseen yhteydessä oloa. 

Brintellix ja huimaus. Toista viikkoa syön kyseistä lääkettä 10 mg. Tänään otin sitten aamulla epähuomiossa 2 x 10 mg. Pari tuntia myöhemmin kävellessä alko huimata helvetisti ja hyvä kun pääsin kotiin. Vieläkin on hutera olo vaikka pötkötän. Voiko johtua brintellixistä vai mikä minua vaivaa

Kannattaa mennä päivystykseen nyt heti. 

Tai ainakin soittaa päivystysapuun 116117.

Vierailija
22/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta täällä on kiva olla kun päästä vippaa ihan kunnolla. Psykoottinen sairaus minulla ja monet hyvät keskustelut olen käynyt kun mieltäni hallitaan ja pistorasioista tulee ajatuksen hallinta kaasua. Koen olevani kotona mitä äitini edusti minulle kun olen tällä keskustelupalstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta täällä on kiva olla kun päästä vippaa ihan kunnolla. Psykoottinen sairaus minulla ja monet hyvät keskustelut olen käynyt kun mieltäni hallitaan ja pistorasioista tulee ajatuksen hallinta kaasua. Koen olevani kotona mitä äitini edusti minulle kun olen tällä keskustelupalstalla.

Ja håmåkaasua tulee myös pistorasioista.

Vierailija
24/24 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetettiin mielistely- ja silittelykulttuuri.

Aloitettiin henkilön vastuuttaminen. 

Tulipahan rauhallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän