Ilmari Nurminen tuhlasi yli 200000 euroa tamperelaisten veronmaksajien rahaa viemällä kansakunnan kermaa korruptiokeikalle
Samaan aikaan Tampereen talous näivettyy ja säästökohteita etsitään sieltä sun täältä. Samainen herra valokuvautti itseään 3500 eurolla. Onko mitään sairaampaa nähty ja kuka tämän tilasi?
Kommentit (53)
Tämä sivistyksen määrä mikä tässäkin Keskustelussa oikein huokuu🤭.
Oliko Vigelius kutsuttu ja oliko varannut kotinsa vierestä hotellihuoneen veronmaksajien rahoilla?
Korruptoituneet rottademarit ovat tuhonneet Tampereen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sivistyksen määrä mikä tässäkin Keskustelussa oikein huokuu🤭.
Maassa maan tavalla.
Eikö noita kutsuvierastilaisuuksia voitaisi tehdä siten että jokainen maksaa omat kulunsa itse.
Vierailija kirjoitti:
Korruptoituneet rottademarit ovat tuhonneet Tampereen.
Onneksi, päästään versomaan uutta raikkaampaa Tamperetta.
Missä demari, siellä riisto ja petos.
Vierailija kirjoitti:
Eikö noita kutsuvierastilaisuuksia voitaisi tehdä siten että jokainen maksaa omat kulunsa itse.
Hyvesignalaatio on rakenteissa.
Vierailija kirjoitti:
Missä demari, siellä riisto ja petos.
Tampereen sossutkin ovat varmasti Suomen katalimpia sossuja.
Sama hom ilmari antoi tampereen kaupungin rahaa 50 000 e palestiinalle lei te rroristeille, tai olia ainakin antamassa
Vierailija kirjoitti:
Punikkidemarien kommunismissa orjat maksavat ja herrat juhlivat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi summa oli eilen 22000 euroa?
Persuille ei nollien määrä ole niin nökonuukaa. 100 000 uutta työpaikkaa tai nolla, who cares. Mölinä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punikkidemarien kommunismissa orjat maksavat ja herrat juhlivat.
Maksoiko Purra ja Ranne siis itse omansa?
Vierailija kirjoitti:
Sama hom ilmari antoi tampereen kaupungin rahaa 50 000 e palestiinalle lei te rroristeille, tai olia ainakin antamassa
Oliko hom Vigelius tuolla Eppujen keikalla?
Kaikki poliitikot äärioikeistosta äärivasemmistoon ovat tehneet tällaista syntiä. Ihminen on vaan tällainen, olkoot puolue mikä vain.
Kuules persukokkari, pistit sitten ylimääräisen nollan perään.
Sun valheet on niin läpinäkyvää yritystä vaikuttaa äänestäjiin, että ei mene läpi. Te persukokkarit ette osaa muuta kuin valehdella, se on tällä hallituskaudella niin nähty. Edelleen aion äänestää demareita.
Vierailija kirjoitti:
Kuules persukokkari, pistit sitten ylimääräisen nollan perään.
Sun valheet on niin läpinäkyvää yritystä vaikuttaa äänestäjiin, että ei mene läpi. Te persukokkarit ette osaa muuta kuin valehdella, se on tällä hallituskaudella niin nähty. Edelleen aion äänestää demareita.
20 000 e on liikaa, 2000 e on liikaa sekin lahjontarahana homoille ja kommunisti-muslimi kavereille
Tunge ne 200 tuhatta sinne minne arska ei ikinä paista.
Iltalehti: ”Eppu Normaalin viimeinen keikka Ratinan stadionilla maksoi Tampereen kaupungille yli 22 000 euroa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0d643cee-a6bf-47d6-862a-85ebfd974…
Eiks persukokkaria yhtään hävetä, että omat Purrasta alkaen oli jakamassa näitä kuluja.
Vierailija kirjoitti:
Keilles kaikille korruptiokeikka kelpasi? Purralle ainakin. Lol.
Kelpas näköjään kaikille, jopa omille suosikeillesi, Lol.
Kyllä se sinunkin aikasi vielä koittaa, kylmimmätkin sulavat.