Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritin olla juomatta viinaa, pistin sen siis huoneenlämpöön jotta se olisi ällöä, no nyt juon sitä sitten lämpimänä

Vierailija
20.08.2026 |

Pitihän se arvata ettei tämäkään kikka toiminut.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko omasta mielestäsi alkoholisti?

Vierailija
22/33 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaada viemäriin niin et juo

En halua kaataa pois, liian kallista. Jos se olisi halpaa, sitten kyllä kaataisin, mutta ei näillä hinnoilla kannata pois kaataa, saman kun vetäisi kultaa vessanpöntöstä alas. Kiitos suomen hallitukselle tästä. Ap

Suomen hallitus tekee ihmisistä alkoholisteja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen selkeästi. Juon yli tuplasti sen verran mitä joskus ennen, ja sekään ei oikein enää tunnu miltään, mutta silti tuntuu että on pakko juoda. ap

Vierailija
24/33 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua kaataa pois, liian kallista. Jos se olisi halpaa, sitten kyllä kaataisin, mutta ei näillä hinnoilla kannata pois kaataa, saman kun vetäisi kultaa vessanpöntöstä alas. Kiitos suomen hallitukselle tästä. Ap

Tämä onkin näkökulma, jota ei ole tullut ajatelleeksi. Viina on Suomessa niin kallista, että se tekee ihmisistä alkoholisteja kun viinaa ei voi kaataa pois. Eli jos hakisi viinansa Virosta niin lopettaminen helpompaa.

Vierailija
25/33 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen selkeästi. Juon yli tuplasti sen verran mitä joskus ennen, ja sekään ei oikein enää tunnu miltään, mutta silti tuntuu että on pakko juoda. ap

Alkoholistilla juominen ei ole enää oma päätös.

Vierailija
26/33 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin näkökulma, jota ei ole tullut ajatelleeksi. Viina on Suomessa niin kallista, että se tekee ihmisistä alkoholisteja kun viinaa ei voi kaataa pois. Eli jos hakisi viinansa Virosta niin lopettaminen helpompaa.

Mehän tämä ratkaistiin! Viinan halpuuttaminen siis ratkaisisi alkoholiongelmat.

Vierailija
27/33 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa äänikirja sovellus esim nextory ja kuuntele kirja: Selvästi juovuksissa.

Vierailija
28/33 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juonut joskus isoja määriä. Se on hullu tunne kun tietää että juodun viinan määrän perusteella pitäisi olla vahvassa humalassa mutta olo tuntuu ihan liian selvältä. Viina ei oikein meinaa mennä päähän. Huh mikä krapula siitä tulee.

Vierailija
29/33 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sulla joku läheinen, jolle voisit kertoa tästä? Sellainen, joka tukisi viemään asiaa eteenpäin hoitoon. Kun sen on kerran jollekin ääneen tunnustanut niin se on totta eikä sitä saa enää olemattomaksi.

Vierailija
30/33 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenko päivän krapula tulee, jos pitää välipäiviä? 

Vierailija
31/33 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen juonut joskus isoja määriä. Se on hullu tunne kun tietää että juodun viinan määrän perusteella pitäisi olla vahvassa humalassa mutta olo tuntuu ihan liian selvältä. Viina ei oikein meinaa mennä päähän. Huh mikä krapula siitä tulee.

Pittää ryypätä sit 80 rossasta votkulia jos ei nelikymmpinen tunnu missää

Vierailija
32/33 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sulla joku läheinen, jolle voisit kertoa tästä? Sellainen, joka tukisi viemään asiaa eteenpäin hoitoon. Kun sen on kerran jollekin ääneen tunnustanut niin se on totta eikä sitä saa enää olemattomaksi.

Pitää harkita tuota vaihtoehtoa, kun/jos tulee sopiva tilaisuus niin voisin mainita asiasta, kiitos vinkistä. Ap

Vierailija
33/33 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu ilman hoitojakson. Se pitää vain itse päättää.