Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nukun paremmin ja laihdun koska lopetin allkoholin juomisen.

Vierailija
20.08.2026 |

3 kk ilman alkoholia jo ja olen laihtunut 11 kg. Nukun myös paremmin. Painoin 100 kg joskus kesän alussa. Ei minulla sinänsä tavoitteita ollut kun ajattelin vaan olla ilman alkoholia ensi vuoteen asti. Jos nyt vielä 9 kg lähtis pois niin voi olla tyytyväinen. Rahaakin on säästyyt kun ennen meni satanen ryyppäämiseen kuukaudessa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset onnistuu ja toiset ei vuosienkaan aikana laihduttamaan.

Vierailija
2/6 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, ap. Mallia muille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset onnistuu ja toiset ei vuosienkaan aikana laihduttamaan.

Henkilöt, jotka eivät onnistu laihtumaan, mieluummin ylensyövät/juovat, kuin haluavat laihtua.

Vierailija
4/6 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sitä väsyäkin siihen rajattomuuteen, esim oma peilikuva alkaa ällöttämään. Ihmeitä on just nuo kun joku päättääkin lopettaa jonkun tavan mistä ei uskonut pystyvänsä luopumaan. Ja sitten se riippuvuus onkin äkkiä historiaa. 

Vierailija
5/6 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hienoa! Miten paljon oikein joit, kun laihduit? Minä en laihtunut kiloakaan vaikka lopetin juomisen. Ihmettelin sitä, kun kaikki sanoivat että sitten laihtuu. 

Vierailija
6/6 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hienoa! Miten paljon oikein joit, kun laihduit? Minä en laihtunut kiloakaan vaikka lopetin juomisen. Ihmettelin sitä, kun kaikki sanoivat että sitten laihtuu. 

Itse aloin kokeilumielessä testailemaan eri alkoholijuomia yksi - muutamia kertoja viikossa ja lihoin 5 kg muutamassa kuukaudessa. Mikä on paljon, kun olen hoikka lähtökohdiltani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi