Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, te kaikki asiantuntijatyötä tekevät, jotka kannatte mukana töissä läppäriä ja tablettia ym kirjoja ja kamaa. MIkä laukku?

Vierailija
20.08.2026 |

Olen etinyt laukkua, johon sopisi vaikka pari läppäriä, kirjoja ja vaikka eväät ja juomapullo. En löydä mistään. Laukka pitäisi saada vetoketjulla kiinni. Mielellään ei tarvi olla mikään kallis. Mistä löytää, kertokaa jotain hyviä kokemuksia.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko kassi

Vierailija
22/25 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein läppärille pussukan vaahtomuovista ja kankaista, siihen parit taskut ja vetoketjun. Sen saa sujautettua repun selkämykseen ja muutakin tavaraa mahtuu. Semmoinen ihan mikä vaan pienireppu.

Vaihteluksi on aivan ihana vihreä nahkasalkku. Kaksi isoa taskua, pari pienempää ulkopuolella. Toiseen isoon läppäri ja toiseen tykötarpeisto.

Sitten on vielä yksi isompi olkalaukku. Toimii vastaavasti kuin tuo salkku. Nyt on virkkaamassa isoäidin neliöistä seuraavaa laukkua, kaavat jo tuttu salkkumalli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/25 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppu toimii hyvin. Valitse sellainen jossa läppäriä varten on repun sisällä oma tasku selkää vasten.

M60+

Vierailija
24/25 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koululaisellakin on reppu missä on kirjoja,silläkin on läppäri siellä, sit juomapullolle on paikka sivussa. Eväätkin sinne saisi. Sit siinä on edessäkin kaksi hihnaa jotka saa kiinni ettei heilu jos juoksee. Ihan jotain Tokmanni Prisma laatukamaa. En muista.

Vierailija
25/25 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tämä

https://www.fjallraven.com/fi/fi-fi/laukut-ja-varusteet/reput-rinkat-ja…

Tykkään kun voi käyttää reppuna tai olkalaukkuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme