Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettakaa lapsenne hyvissä ajoin siihen että ei ole mitään hienoa olla mikään internet trolli

Vierailija
20.08.2026 |

Miehet varsinkin jos teillä on poikia, treenatkaa ja näyttäkää mitä on olla oikea mies. Huomaan itse kun vietän aikaa näiden nuorempien poikien kanssa että he ikään kuin ottavat sen hienona asiana olla trolli ja trollailla. Teidän esimerkki näyttää mitä niistä tulee, jos sä itsekin olet säälittävä trolli, pojasta kasvaa samanlainen. Mies on totuuden asialla ja tehnyt oman sisäisen työnsä, treenaa ja on valmiina sotaa, eikä mikää  säälittävä nettitrolli joka hakee huomiota toisilta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Vierailija
2/6 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on itse trolli! Sanavapaustrolli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on itse trolli! Sanavapaustrolli!

AP on maksullinen trolli, tuottaa päivittäin propagandaa.

Vierailija
4/6 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni rupeaa myös kirjoittelemaan sulle,a🤗

Vierailija
5/6 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin. Ja kuitenkin te narsistit opetatte penskanne jo heti, kun ne saavat minkään laisen koneen (puhelin, tabletti....), alkaa se melu. Ja kaikki muu hölmöily. Esim mun fb -profiili on kaapattu, enkä pääse enää sinne millään laitteella ! On siinäkin olleet todella sairaat ja narsistiset vanhemmat !!!!!!!!!!!!!! Nekin tässä pitäisi laittaa vankilaan penskansa kans !!!!!!!! Joku saastainen penska jostakin ihmeen Äänekoskella on syyllinen. Missä vi****a sellainen paikka on ???? Kiinassako ????? Viesti sille pjaskalle: miksi teit sen ??????? Siis täysin valeprofiili FB:ssä ?? MIKSI ????????????????? EIKÖ hävetä jo ?????????????? Onko hauskaa ?????? On hävytöntä laatia valeprofiileja ja laittaa väärän henkilön kuva siihen minnekään !!!!!!!!!!! Mitä luulette sillä saavuttavanne ?????????? Luuletko sä, pjaska, että menisin halpaan ????????? Et ostaisin MITÄÄN vi**n Applen tuotteita ?????????? EN IKINÄ. HÄPIÄ !!!!!!!! 

Vierailija
6/6 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan