Missä tuntemasi ADHD-potilaat ovat töissä?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on monta kollegaa joilla on diagnosoitu adhd. Osalla lisäksi asperger. Työkavereina ovat oikein mukavia, mutta vaativat välillä apua organisoinnissa. Yhdellä lapsuuden ystävälläni on myös adhd ja hänellä on hyvinvointiin liittyvä oma yritys. Dippainssi
Miten he vaativat apua? Maksetaanko avusta erikseen?
Vaativat on huono sana. Tarvitsevat, pyytävät tai koen heidän tarvitsevan apua...
Jännä, mulla on AuDHD ja olen tunnustetusti se joka pitää meillä homman kasassa. On turhauttavaa kun tietää ratkaisut kun muut vielä miettivät oikeaa kysymystä. ND henkilö voi myös olla älykäs.
Itellä add ja olen ilman lääkitystä ollut koko elämäni ja ihan hyvässä virassa jopa. Toki pitänyt tehdä itsensä kanssa paljon töitä ja vaatii paljon aikaa rauhoittua iltaisin. En pysty myöskään pitämään mitään muuta säännöllistä rutiinia elämässä työn lisäksi, jotta en kyllästy kuoliaaksi. Ja työkin on todella vaihtelevaa luonteeltaan.
Erään verkkokaupan omistaja/toimitusjohtaja. Ahkera ja yritteliäs "renessanssi-ihminen", mutta polttaa kynttilänsä loppuun molemmista päistä.
Yrittäjinä.