Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tuntemasi ADHD-potilaat ovat töissä?

Vierailija
19.08.2026 |

Miten he pärjäävät elämässään?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjinä.

Vierailija
22/26 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konalassa👴🏼🍺💃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projektihonmissa ja it-alalla

Vierailija
24/26 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on monta kollegaa joilla on diagnosoitu adhd. Osalla lisäksi asperger. Työkavereina ovat oikein mukavia, mutta vaativat välillä apua organisoinnissa. Yhdellä lapsuuden ystävälläni on myös adhd ja hänellä on hyvinvointiin liittyvä oma yritys. Dippainssi

Miten he vaativat apua? Maksetaanko avusta erikseen?

Vaativat on huono sana. Tarvitsevat, pyytävät tai koen heidän tarvitsevan apua...

Jännä, mulla on AuDHD ja olen tunnustetusti se joka pitää meillä homman kasassa. On turhauttavaa kun tietää ratkaisut kun muut vielä miettivät oikeaa kysymystä. ND henkilö voi myös olla älykäs.

Vierailija
25/26 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä add ja olen ilman lääkitystä ollut koko elämäni ja ihan hyvässä virassa jopa. Toki pitänyt tehdä itsensä kanssa paljon töitä ja vaatii paljon aikaa rauhoittua iltaisin. En pysty myöskään pitämään mitään muuta säännöllistä rutiinia elämässä työn lisäksi, jotta en kyllästy kuoliaaksi. Ja työkin on todella vaihtelevaa luonteeltaan. 

Vierailija
26/26 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään verkkokaupan omistaja/toimitusjohtaja. Ahkera ja yritteliäs "renessanssi-ihminen", mutta polttaa kynttilänsä loppuun molemmista päistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi