Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Äiti imetti nälkäistä vauvaa Prismassa

Vierailija
19.08.2026 |

Myyjä ripitti imettävää äitiä.
Tapahtui Kempeleen Prismassa.
-Kyseinen Prisman elämästä vieraantunut besserwisser myyjä oli sitten semmoinen oman elämänsä Teri Niitti*. Eivätkö ihmiset ikinä opi?
Vieläkö jossain on joku, joka ei muka tiedä, että se rintamaito on vauvan ruokaa ja vauvakin on ihminen; ts. vauva saa syödä toisten nähden, kuten muutkin ihmiset.
*
RIP

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytävillä vois olla penkkejä, vanhukset myös tykkäisi päästä välillä istumaan ja vauvan ruokinta ois myös helppoa voisi istua ja imettää. 

Vierailija
22/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muualla maailmassa en ole törmännyt niin aktiiviseen julki-imettämisen hurmioon kuin Suomessa..miksiköhän? toki muualla maailmassa on kauppakeskuksissa myös imetys/vaipanvaihtotiloja.

Kyllä ainakin täällä Belgiassa näkyy imettäviä äitejä julkisilla paikoilla ja jopa 2-vuotiaskin saattaa käydä tissillä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jättänyt palautetta useampaankin kauppaan pääkaupunkiseudulla, jossa valitan häiritsesvästä imettämisestä. Ei se oikeasti häiritse, mutta naisettomaksi jääneenä miehenä haluan ärsyttää ja aiheutaa harmia naisille.

Sinuakin on ehkä imetetty silloin kun olit lapsi, vai synnyitkö aikuiseksi inceliksi?

Vierailija
24/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia en poistu kotoa ennen kuin vauva on täyttänyt 1v ja siirtynyt kokonaan muihin juomiin. Nälkä voi tulla vaikka olisi juuri syönyt parkkipaikalla ennen kauppaan tuloa. Eikä siihen auta kuin imettää, ja sitä kun en halua julkisesti tehdä, niin ei jää vaihtoehdoksi kuin jäädä kotiin. Muut tehkööt mitä lystää, ei mun o pakko jäädä tuijottamaan.

Vierailija
25/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina onnistunut imettämään ilman mitään suurta performanssia. Aina niin ettei lähistöllä olevat tajua että imetän.

Vierailija
26/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jättänyt palautetta useampaankin kauppaan pääkaupunkiseudulla, jossa valitan häiritsesvästä imettämisestä. Ei se oikeasti häiritse, mutta naisettomaksi jääneenä miehenä haluan ärsyttää ja aiheutaa harmia naisille.

Harmittaako kun et saanut jäädä pukukoppiin runkkaamaan incelli?

Ei sitä ole mikään estänyt? Eikä pyyhkimästä mällisiä sormia naisten myytäviin alusvaatteisiin.

Vierailija
27/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en kiinnittä mitään huomiota koko asiaan. Siksi koska imettäminen on maailman luonnollisin asia. Imettävät äidit kauppakeskuksessa on rock😍

Vierailija
28/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi kuvitella että äidille itselleenkin tulisi mieleen mennä pukukoppiin imettämään, siellä yleensä on penkki ja vauvakin saa paremman syömisrauhan kun laittaa verhon kiinni, mutta kai se vaan pitää päästä loukkaantumaan niin tilanteet kyllä järjestetään.

Ja mietin että miten nämä vauvan nälät tulee yllätyksenä? Kai sitä jotenkin voi ennakoida?

Ja usein nää on varattu joskus jopa joutuu jonottaa vuoroaan... 

Ja siitähän meteli vasta nousisikin jos pukukoppeja käytettäisiin imettämiseen.

Vierailija
29/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos myyjä tuo harson tai hengittävän kankaan? Pitääkö näitä varata äideille. Vai osaako itse.

Harson yläosa siis on auki, mutta peittää sivulta tietyn näkymän.

Vierailija
30/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko pakko mennä imeväisikäisen kanssa tavarataloon kuluttamaan aikaa?

Juuri näissä Prismoissa lapsiperheet eniten käy, löytyy yhdellä kertaa ja edullisesti kaikki mitä tarvitsee: vaipat, vauvan ruuat, kodinhoito tuotteet, vaatteet, elintarvikeet. 

Mun lapset ovat jo isoja ja käytön mielelläni aikaa ostoksiin, ei tarvitse prismassa käydä kun voi valita juuri ne liikkeet missä itse viihtyy parhaiten ja missä tarjonta on sellanen mikä minua miellyttää. 

Vierailija
31/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi kuvitella että äidille itselleenkin tulisi mieleen mennä pukukoppiin imettämään, siellä yleensä on penkki ja vauvakin saa paremman syömisrauhan kun laittaa verhon kiinni, mutta kai se vaan pitää päästä loukkaantumaan niin tilanteet kyllä järjestetään.

Ja mietin että miten nämä vauvan nälät tulee yllätyksenä? Kai sitä jotenkin voi ennakoida?

Kuukauden ikäisellä vauvalla ei ole vielä minkäänlaista vuorokausi- eikä ruokailurytmiä, ja niin pienen lapsen mahalaukku vetää vain muutaman tipan maitoa kerrallaan. Sitä ei voi ennakoida. Kysy saatana vaikka äidiltäsi. Kai sinäkin olet joskus lapsi ollut.

Vierailija
32/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valittamista. Ilman julki imetäjiä me incelit ei koskaan nähtäisi tissiä livenä.

Vierailija
33/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän takia en poistu kotoa ennen kuin vauva on täyttänyt 1v ja siirtynyt kokonaan muihin juomiin. Nälkä voi tulla vaikka olisi juuri syönyt parkkipaikalla ennen kauppaan tuloa. Eikä siihen auta kuin imettää, ja sitä kun en halua julkisesti tehdä, niin ei jää vaihtoehdoksi kuin jäädä kotiin. Muut tehkööt mitä lystää, ei mun o pakko jäädä tuijottamaan.

Tuohan onnistuu tasan niin kauan kuin lapsia on vain yksi.

Vierailija
34/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä voit käyttää vaikka sitä lastenhoitohuonetta nykyään näitä löytyy aika monesta paikasta. 

Vierailija
35/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin ei voi valittaa jos joku kuvaa tilanteen.

Ihan mielenkiinnosta: jos sinä istut vaikka Hesburgerin pöydässä syömässä hampurilaista, ja joku zoomaa kännykällään mussutustasi, niin ihanko oikeasti ajattelet, että tuollainen käytös on ok?

Saanko mussuttaa Hesburgerin hampurilaista Prismassa?

Vierailija
36/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo uutisen nainen olisi tenhyt oikein ja säästänyt ihmisten korvia ja henkilökunnan hermoja, jos olisi jättänyt sen lapsen kokonaan kotiin tai jäänyt sinne itsekkin ja antanut miehen tehdä ostokset.

Ehkä mies oli töissä. Vauvaa ei jätetä yksin kotiin, kai sinäkin idiootti sen verran tajuat.

Vierailija
37/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko myyjä miespuolinen? Jos oli, niin taisi saada erektion kun tissin näki ja menetti hermonsa.

Vierailija
38/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä useat kaupat ja ainakin tavaratalot tarjoavat imetykseen sopivan tilan.

Vierailija
39/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo uutisen nainen olisi tenhyt oikein ja säästänyt ihmisten korvia ja henkilökunnan hermoja, jos olisi jättänyt sen lapsen kokonaan kotiin tai jäänyt sinne itsekkin ja antanut miehen tehdä ostokset.

JOO MIKÄ VOISI MENNÄ PIELEEN SAATANA LUKITAAN PIKKUVAUVOJEN ÄIDIT KOTEIHINSA ETTEI ITKETÄ MEITÄ KATSOA KUN NE MENEE TUOLLA JA VAUVA SYÖ

Vierailija
40/101 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni syntyivät 90 luvulla. Ei sillon katottu kieroon jos äiti imetti esm kahvilassa tai puistossa, tai missä vain ihmisten ilmoilla.

Sillon synty paljo lapsia ja nuorille äideille.

Ei oltu niin lapsivastaisia kun tänä päivänä.

Lisää pitäis tehdä tulevia veronmaksajia, mutta töistä ei sais äitien olla poissa äityislomalla eikä lapsen kasvaessa olla kotona hoitamassa sairasta lasta.

Mielummin otetaan maahan ma muja, ja huomataan liian myöhään etteivät mielellään töitä tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän