Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

đŸŽŒđŸŽ¶ ElĂ€mĂ€ni biisi 2026 solistit

Vierailija
19.08.2026 |

Tuli uusia solisteja 🙄, nevöhööd😮...

MitÀ mieltÀ muut?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀ kattaus, Noora vie kovimman laulan tittelin Suvilta. Tuure on tulkitsijana kova..Halloween erikoisjaksossa Teemu MÀntysaari vieraana, vois kyllÀ kÀydÀ vÀhÀn KÀmÀrÀistÀ opettaa kitaransoitossa..odotan innolla taas, kaikki edelliset jaksot katsottu. Olen itse harrastelija muusikko ja esitykset kiinnostaa, ei lÀtinÀt.

Vierailija
2/29 |
19.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun Vesterinen jÀi pois.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jarkko Ahola takaisin!

Vierailija
4/29 |
19.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En tiedÀ keitÀ ovat, mutta oon jÀrkyttynyt heistÀ ja pettynyt kun on aina samat naamat joka ohjelmassa

Vierailija
5/29 |
19.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HyvÀ kattaus, Noora vie kovimman laulan tittelin Suvilta. Tuure on tulkitsijana kova..Halloween erikoisjaksossa Teemu MÀntysaari vieraana, vois kyllÀ kÀydÀ vÀhÀn KÀmÀrÀistÀ opettaa kitaransoitossa..odotan innolla taas, kaikki edelliset jaksot katsottu. Olen itse harrastelija muusikko ja esitykset kiinnostaa, ei lÀtinÀt.

Noora ei ole niin muuntautumiskykyinen kuin Suvi, eli ei vie. Noora ei raski luopua raspistaan edes sellaisten biisien ajaksi, joihin se ei istu. Osaisi kyllÀ, mutta ei halua. Noora on kyllÀ hyvÀ. Voihan olla, ettÀ Noora yllÀttÀÀ positiivisesti.

Vierailija
6/29 |
19.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noora ei ole niin muuntautumiskykyinen kuin Suvi, eli ei vie. Noora ei raski luopua raspistaan edes sellaisten biisien ajaksi, joihin se ei istu. Osaisi kyllÀ, mutta ei halua. Noora on kyllÀ hyvÀ. Voihan olla, ettÀ Noora yllÀttÀÀ positiivisesti.

En ole ikinÀ kuullutkaan tuosta Noorasta. MitÀ biisejÀ hÀnellÀ on?

Vierailija
7/29 |
19.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti yllÀttÀÀ jos on noin tietÀmÀtön.

Vierailija
8/29 |
19.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuure kova tulkitsijana? MitÀ olen kuullut, niin ei osaa laulaa ollenkaan.

Silloinhan se on tulkintaa. Jos siihen saa mukaan tunnetta niin on kova.

Vierailija
9/29 |
19.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu on aika standarditiluttelija, vaikka ihan pÀtevÀ sellainen. Timo sen sijaan muistuttaa jossain mÀÀrin meikÀpersun kitarasankaria, Rolling Stone lehdessÀ kai vielÀkin Kaikkien Aikojen KepittÀjÀksi ÀÀnestettyÀ Seattlen Jimppaa.

https://www.rollingstone.com/music/music-lists/best-guitarists-12348140

Vierailija
10/29 |
19.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se ehkÀ Zimmermanin Robert'tia parempi laulaja?

Vierailija
11/29 |
20.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diandra vaihtoon, kyllÀstyttÀÀ jo, ollut sama esiintyjÀ liian kauan, tilalle uusia mielenkiintoisia esiintyjiÀ.

Juuri nÀin. Nyt uudet esiintyjÀt eivÀt ole mielenkiintoisia. Mutta ketÀ ehdotatte?

Vierailija
12/29 |
20.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinÀ kuullutkaan tuosta Noorasta. MitÀ biisejÀ hÀnellÀ on?

ÄÀÀÀkh on kova. Toinen kova on Ööörkh. 

Vierailija
13/29 |
20.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diandra vaihtoon, kyllÀstyttÀÀ jo, ollut sama esiintyjÀ liian kauan, tilalle uusia mielenkiintoisia esiintyjiÀ.

Juuri nÀin. Nyt uudet esiintyjÀt eivÀt ole mielenkiintoisia. Mutta ketÀ ehdotatte?

Maria Lund

Vierailija
14/29 |
20.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kari Peitsamo

Vierailija
15/29 |
20.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

J.P LeppÀluodon poisjÀÀnti oli paha takaisku. Nuo muut eivÀt saa katsomaan ohjelmaa josta on oikeat julkkikset kadonneet ja tilalla on jotain tubettajia joista ei olla ikinÀ kuultu eikÀ niiden tarinat kiinnosta.

Vierailija
16/29 |
20.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloinhan se on tulkintaa. Jos siihen saa mukaan tunnetta niin on kova.

Tuurelta puuttuu molemmat ominaisuudet. Ei osaa laulaa eikÀ tulkita ja lisÀksi tunnetta löytyy noin 1%.

Vierailija
17/29 |
20.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

JP pois ja rÀÀkyvÀ Noora tilalle on kyllÀ huonoin vaihtokauppa ikinÀ.

Vierailija
18/29 |
20.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

J.P LeppÀluodon poisjÀÀnti oli paha takaisku. Nuo muut eivÀt saa katsomaan ohjelmaa josta on oikeat julkkikset kadonneet ja tilalla on jotain tubettajia joista ei olla ikinÀ kuultu eikÀ niiden tarinat kiinnosta.

TÀÀ JP:hÀn oli keskinkertaista huonompi karaokelaulaja. Ohjelman taso nousi.

Vierailija
19/29 |
20.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maija Vilkkumaa,  Tarja Turunen 

Juha Tapio,  Ismo Alanko

Vierailija
20/29 |
20.08.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maija Vilkkumaa,  Tarja Turunen 

Juha Tapio,  Ismo Alanko

Samu Haber, Antti Ketonen, Johanna Kurkela, Anna Eriksson, Tony Kakko. 

Onhan nÀitÀ vaikka kuinka paljon, ei enÀÀ ohjelma kiinnosta, jos ei uusia laulajia ilmaannu tarpeeksi usein.