Pitääkö yli 60-vuotiaat n. 35 vuotiaita nuorina?
Kommentit (38)
En pidä. 35-vuotiaat ovat jo keski-ikäisiä.
N65
Riippuu ihmisestä. Ystäväni oli jo 2-kymppisenä vanha ja minä olen yhä nuori 60+
En pidä. Mutta jotkut tuon ikäiset kutsuvat itseään nuoriksi. Miksi? N62 Nuori on mielestäni enintään 29 vuotias. 30-vuotias on varhaiskeski-ikäinen ja 35-vuotia on keski-ikäinen, halusi tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne minunkin mielestä nuoria. Itsekin olin siinä iässä. :)
N54
Miksi vastaat? Oletko yli 60?
räpäräpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N54
Onneksi en, jos se tekee noin kiukkuiseksi.
Suomalaiset ovat kyllä loukkaantujakansaa. Joku kysyy asiallisesti ja heti on piikit pystyssä. Muakin kiinnostaa, miksi viiskymppinen vastaa, kun kuuskymppisiltä kysytään?
Ei määritelty kohderyhmää. Kysyttiin, että pitävätkö yli kuusikymppiset..jne. Nuorempi voi hyvin tietää tuon. Esim. minä tiedän joitakin asioita mitä 100-vuotiaat niistä ajattelevat.
Kyllä. Ne on kaikki vaan yksiä Pissa-Liisoja.
Vierailija kirjoitti:
Keski-iän kynnyksellä olevina aikuisina.
Lapsillani on kouluikäiset lapset. Eivät he mitään nuorisoa enää ole, eikä tarvitsekaan.
N64
Mun päälle 3-kymppisillä lapsilla ei ole omia lapsia. Nuorina heitä pidän itseeni verrattuna, oli lapsia tai ei. Olen 66-v.
Kyllähän minä pidän 7-kymppisenä äitinä kuopustani nuorena. Hän on 35-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N54
Olen kylläkin kolmevitonen. En ole kiukkuinen, pelkästään utelias, miksi vastataan kuulumatta kohderyhmään.
Mihin hiivatin kohderyhmään? Eivätkö kaikki ketjun lukijat kuulukaan siihen? Kyllä minä esim. voin tietää joistakin asioista mitä miehet niistä ajattelevat, vaikka olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N54
Yritätkö aloittaa heti riitaa?
Vierailija kirjoitti:
En pidä. 35-vuotiaat ovat jo keski-ikäisiä.
N65
Sama.
Eri
Pidän. Nelikymppisetkin ovat vielä nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N54
Olen kylläkin kolmevitonen. En ole kiukkuinen, pelkästään utelias, miksi vastataan kuulumatta kohderyhmään.
Mihin hiivatin kohderyhmään? Eivätkö kaikki ketjun lukijat kuulukaan siihen? Kyllä minä esim. voin tietää joistakin asioista mitä miehet niistä ajattelevat, vaikka olen nainen.
No jos kysytään 60-vuotiailta, miksi muun ikäiset vastaavat?
-eri
Ihan tavallisina aikuisina. Nuori verrattuna 60+ mutta ei enää nuoria yleisesti elämässä.
Olen 58-vuotias, ja 35-vuotiaat vaikuttavat varsin nuorilta. Ei heidän kanssaan voi keskustella itselleni merkityksellisestä musiikista, koska olen elänyt aikaa, josta heillä ei ole mitään käsitystä, eivätkä monet nuoret tunne sen ajan bändejä ja artisteja. Poikkeukset sitten erikseen, ainahan varsinaisia harrastajia löytyy kaikenikäisistä. C-kasetit, putkiradiot ja Radio Luxembourgh, Säpinää, Täältä tullaan elämä (ja ...Venäjä), punkkarit vs diinarit ja niin edelleen.
En pidä, tuossa iässä ollaan jo tanakasti keski-ikäisiä. Nuorilla on ikää alle 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N54
No jos kysytään 60-vuotiailta, miksi muun ikäiset vastaavat?
-eri
Ei kysytty erityisesti heiltä vaan kysyttiin mielipidettä asiaan johon voi vastata kuka tahansa.
Onko viisikymppiset sitten jo vanhoja...?