Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä eilen kuultua kollega miehen suusta:

Vierailija
19.08.2026 |

Afrikkalaistaustainen melkein 10 vuotta Suomessa asunut lähemmäs 40 vuotias mies osoitti turhautuneisuutensa, kun Suomesta ei löydy naista. Suomalaisia naisia ei kuulemma kiinnosta ja syyksi tälle epäili r*sismia. Että suomalaiset naiset ovat r*sisteja, kun eivät halua tapailla ulkomaalaisia miehiä. Yritin hänelle selittää, että ei se ole r*sismia, jos ihminen suosii kumppaninvalinnassaan omaa kulttuuriaan ja kieltään(tämä mies ei puhu edelleenkään suomea näiden vuosien jälkeen vaan keskustelu käytiin englanniksi) omaavaa ihmistä, että se on aivan normaalia. Kehotin myös häntä lähestymään oman kulttuurinsa naisia, joita suomesta myös löytyy, mutta vastauksensa tähän oli, että hän ei "pidä" oman maansa naisista. Keskustelu kuivui melko pian kasaan tämän jälkeen.

Tuli tästä mieleen, että olen myös itse saanut kuulla olevani joskus r*sisti, kun torjuin ulkomaalaisen miehen. Oletteko te saaneet koskaan kuulla olevanne r*sisteja vain, koska ette ole kiinnostuneet jostakin ihmisestä? Minusta tällainen syyttely on älytöntä ja nykyään melkein kaikki selitetään sillä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus on helppo valinta, ei tarvitse tutkia peilin kuvaa.

Oli etnisyys tai sukupuoli mikä tahansa.

Vierailija
2/2 |
19.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjoo, olin kerran kys r-sana, kun minulla suomalaisena naisena on suomalainen mies...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän