Onko jollain vain toinen munasarjoista toimiva?
Mietin ja pohdin, että onkohan mun toinen munasarja jotenkin lakannut toimasta tai jotain kun joka toinen kuukausi tunnen ovulaation selvästi ja kierto on lyhyempi (26-28pvää) kun taas joka toinen sitten ovista en tunne ja kiertokin on pidempi (29-30).
kax lasta on ennestään enkä ennen tuntenut ovista ollenkaan mielestäni.
Onko muilla vastaavaa? Voix olla niin, että raskautuukin vaan mahdollisesti joka toinen kuukausi? ;)
Kommentit (2)
Kaikki tieto kiinnostaa, joskin en minä kauhean huolissani ole, kun tosiaan nuo kaksi ovat kovin helposti saaneet alkunsa.
Oma kroppa vaan on asia, joka vuosi vuodelta enemmän kiinnostaa seurailla ja pohtia sen kommervenkkejä.
Eli kiitos. Tuon kertomasi halusinkin kuulla. =)
Munttu
Suurimmalla osalla naisista vasen munasarja toimii harvemmin kuin oikea (olen lukenut tämän jostain asiaa käsittelevästä kirjasta), ja vaikka munasarjat toimisivatkin molemmat samalla aktiivisuudella, niin mitään säännönmukaisuutta oikea-vasen-oikea-vasen ei automaattisesti ole.
Itse tunsin toisen puolen ovulaation paremmin kuin toisen, mutta todistetusti molemmat toimivat normaalisti, vasen vähän laiskemmin mutta toimi kuitenkin!
En kuitenkaan halua sanoa etteikö toisen puolen toimimattomuutesi olisi mahdollista... :-) Eli meni tää mun viesti vähän sivuraiteelle...
Onnea yritykseen!
t: 2,5v itseään ja kiertoaan ennen plussaa tarkkaillut Aisha