Verkkokaupassa LG:n 65 tuumainen 4k televisio 400e
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Plasmassa on edelleen paras kuvanlaatu mutta valitettavasti niitä ei enää valmisteta. Itken sinä päivänä kun panasonicini hajoaa.
meidän pioneer plasmaa on ikävä ominaisuuksiltaan, verrattuna nykyiseen sonyyn, vaikka ostettaessa reilu vuosi sitten olikin merkin lippulaiva. Pakko vaan oli vaihtaa näitten digidigi uudistusten takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plasmassa on edelleen paras kuvanlaatu mutta valitettavasti niitä ei enää valmisteta. Itken sinä päivänä kun panasonicini hajoaa.
meidän pioneer plasmaa on ikävä ominaisuuksiltaan, verrattuna nykyiseen sonyyn, vaikka ostettaessa reilu vuosi sitten olikin merkin lippulaiva. Pakko vaan oli vaihtaa näitten digidigi uudistusten takia.
Sama, omaisella pienin keittiön työtasolla ollut Sony Bravia (muistaakseni koko alle 30" vuodelta 2004-2005) lakkasi näkymästä digiuudistuksen vuoksi. Tilalle piti löytää jotain vastaavaa, kävi ilmi ettei Sony enää tee pieniä telkkareita joten oli pakko ottaa tasolle sopiva pienin Finlux. Jumankekka mikä säätäminen sen kanssa on ollut kun tv:n auetessa näkyviin tulee kanavan sijaan aina joku helvetin sovelluspalikkanäyttö ja sitä ei näyttöä en saa asetuksista mistään pois, ainakaan itse en ole sellaista valintaa sieltä löytänyt, todella sekavat ja monen mutkan takana olevat epämääräiset valikot. Peruuttaminen toki onnistuu Exitillä jolloin viimeisin kanava alkaa näkyä.
Palatapersu ap:lla ei ole niin isoa kämppää mitä 65 tuumaisen hyvä katseluetäisyys vaatii.
Tosin nykytalothan rakennetaan niin lähekkäin että voihan siitä kuvasta nauttia edes naapuri.
Vierailija kirjoitti:
Kun on kerran hommannut OLED telkun ei muuta paskaa huoli edes ilmaiseksi.
Tämä. OLEDista ei ole paluuta muihin tekniikoihin, sen verran on ylivoimainen.
Vierailija kirjoitti:
Palatapersu ap:lla ei ole niin isoa kämppää mitä 65 tuumaisen hyvä katseluetäisyys vaatii.
Tosin nykytalothan rakennetaan niin lähekkäin että voihan siitä kuvasta nauttia edes naapuri.
Olet ilmeisesti pihalla Persuista, mutta myös katseluetäisyyksistä. Enää se kuuskutluvun ohje seitsemän kertaa ruudun korkeus katseluetäisyytenä ei ole oikein.
Mulla on 2015 vuoden samsunki, hyvin näkyy digikanavat ja teksti-tvn saa päälle kaukosäätimen numeronäppäimistä.
Meillä on 80 tuumanen LG. Noin 6 vuotta vanha ja toimii toistaiseksi. Ei vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Olin parissa airbnb asunnossa joissa oli LG:n telkkarit. Ihan järkyttävää paskaa, kammottava ja hidas käyttöliittymä. Surkea käyttökokemus. Ja kirsikkana kakun päällä telkkari vakoilee kaikkea mitä katsot ja kuuntelee tekoälyn avulla asuntoasi, en käsitä miksi kukan haluaa ostaa LG:n televisioita. En ottaisi ilmaiseksikaan.
No niitä ostaa just nämä aloittajan kaltaiset tarjousten perässä juoksijat jotka ensin jonottavat ilmaista ämpäriä ja sitten ostavat halvimman paskan mitä on isoimmilla fonteilla mainostettu. Toinen ostava ryhmä on runkkunörtit jotka kuvittelevat että kunhan spekseihin on tullut isompia lukemia niin telkkari on aina automaattisesti parempi.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia nuo LG:n televisiot on kestävyydeltään? Minulla on 2008 ostettu Sonyn 52-tuumainen televisio ja hyvin pelaa edelleen.
LG on hyvä, kokemusta on. Tosin en ole ikinä onnistunut käyttämään loppuun yhtäkään telkkariani. Kaikki olleet hyviä, mutta en toisaalta ostakaan mitään random-merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia nuo LG:n televisiot on kestävyydeltään? Minulla on 2008 ostettu Sonyn 52-tuumainen televisio ja hyvin pelaa edelleen.
LG on hyvä, kokemusta on. Tosin en ole ikinä onnistunut käyttämään loppuun yhtäkään telkkariani. Kaikki olleet hyviä, mutta en toisaalta ostakaan mitään random-merkkejä.
Telkkari on minulle sellainen, että se vain kestää ja kestää vuodesta toiseen. En osaa edes kuvitella, että telkkarini vain pimenisi yhtäkkiä lopullisesti. Ikinä ei ole ollut mitään vikaa telkkareissani nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minusta lg on paras merkki koska siinä on helppo käyttöjärjestelmä ja hyvin on kestänyt, tietysti riippuu paljonko pelaa ja katselee sitä. minä ostan lg myös seuraavaksi, olen isompaa katsellut mutta toimiiko nuo verkkokaupasta ulkomailta ostetut sitten kuinka hyvin suomessa, se kyllä mietityttää. saisi paljon halvemmalla sitä kautta.
Vaiko verkkokauppa? Siis myymälä
Vierailija kirjoitti:
Ette te mitään tiedä televisioista ja kaikki säädötkin teillä on aivan päin persettä ja tuumia vain katselette!
T. Pro
Procaster?
Hyvä alennus jos ennen maksoi 4k.
Ostin varmaan 15 vuotta sitten Samsungin TVn. Yrittivät myydä jotain samperin hyviä pixeleitä tms. Pidin pääni, ostin 400 euron tarjous tvn, 42 tuumasen. Vieläkin pelittää ja hyvin näkyy. En tajua, että joku maksaa tuhansia jostain, muka parempi kuvalaatu -tvstä. En ole sokeutunut, enkö huomaa mitään eroa kavereiden "parempiin ja isompiin" telkkuihin. Ja noi jättisuuret telkkarit ei myöskään mene kaaliin. Oletteko te puolisokeita? Ja miksi se ääni pitää olla 100 desibeliä? Oletteko puolikuuroja?
Tuossa hintaluokassa ruutu on täynnä valovuotoa eli tasaisissa väreissä on laikkuja. OLED taas ei kestä käyttöä. Ruutu on likaisen näköinen parin kolmen vuoden päästä viimeistään, koska alipikselit kuluvat eri tahtiin.
LG:n halpamallit ovat oikeasti paskaa. Kahdella tutulla hajosivat 3-4 vuodessa. Sen sijaan LG:n kalliimmat mallit laadukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Lg on johtava oled merkki.
Totta. Mutta nuo LG:n halpistelkkarit uskomatonta kuraa.
Taitaa enimmäkseen olla LG ja Samsung esillä kaupoissa? Muistaakseni meni Samsung-telkku rikki ja kun perkasin asiakirjat ja kuitin niin takuu ummessa, ja käyttövuosia taisi olla karvan verran yli 4 vuotta. Tulin johtopäätökseen että tuolla vuosimärällä en tulisi saamaan Kuluttajariitalautakunnan kautta hyvityksiä liian lyhyeksi jääneestä käyttöhyödystä. Koska vaimo väijyy telkkua päivät pitkät niin nopeasti verkkokauppaan tilaus sisään, ja että tullessaan vievät resun mennessään. Piti tietysti olla 400-500 egee löysää odottamatonta vahinkoa ajatellen.
Sepon kaupassa on 155" digitaali teevee Uonix hintaan 4999€