A-studiossa Heinäluoma vs Vigelius
Kohta nähdään tietääkö Heinäluoma edes mitään maahanmuutosta? Veikkaan 6-0 Vigeliukselle.
Kommentit (175)
Onneksi ei ollut Tynkkynen. Allanrakkaan nöölit olis parrassa roikkunut.
Ketjusta näkee selkeästi kuinka rasistista huutelua vasemmisto harrastaa. Ja juuri siitä haukkuu persuja.
Tähän käy vanha sanonta: itse olet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ole se sosialisti, jolla on kolme hitas-kämppää sijoitusinstrumenttina :D
Eikös Vigelius vastusta wokee mutta kerää maamuja nurkat täyteen? :D
Ei persumiestä pieni maa mu homostelu haittaa.
No ei minua toisen ihmisen seksuaalinen suuntautuminen todellakaan sen kummemmin kiinnosta, yksityiselämään kuuluva asia.
T. Mersumies
Kyllä me ollaan kysytty niiltä ruotsalaisilta, että mitä mieltä ovat, mutta kun sanches suosittelee talouskasvuun lisää maamuja. Aateltiin siinä sitten penan kanssa viime tipassa, että otetaan sitten ne kaikki alaikäiset ceutasta, jahka hallitukseen päästään
Terkuin Eveliina
Suomeksi, entisille lisää rahaa, ja uusia lisää. Näiden pisnikset on kietoutuneet niin monin tavoin muuttoon, ettei siinä suomalaisten etu enää paljoa paina. Kaiken ylle untuvainen peitto ei-rasimista. Rasim rasim joka paikassa rasim.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä ole se sosialisti, jolla on kolme hitas-kämppää sijoitusinstrumenttina :D
Eikös Vigelius vastusta wokee mutta kerää maamuja nurkat täyteen? :D
Ei persumiestä pieni maa mu homostelu haittaa.
No ei minua toisen ihmisen seksuaalinen suuntautuminen todellakaan sen kummemmin kiinnosta, yksityiselämään kuuluva asia.
T. Mersumies
Mersu Mauri.Ja eurolla pensaa.
Heh. Demari änkytti että ovat huomanneet että Ruotsissa on hiukan ongelmia ja demarit ovat päättäneet että Suomen ei pidä mennä samaan.
Sanoisinko että sdp on 15-20 vuotta myöhässä "huomioineen".
Uskottavaa? Not.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me ollaan kysytty niiltä ruotsalaisilta, että mitä mieltä ovat, mutta kun sanches suosittelee talouskasvuun lisää maamuja. Aateltiin siinä sitten penan kanssa viime tipassa, että otetaan sitten ne kaikki alaikäiset ceutasta, jahka hallitukseen päästään
Terkuin Eveliina
Ceutalaisethan tulee tänne ku Sari Essajahhi kävi Marokossa lupaamassa KelaGoldit.
Vierailija kirjoitti:
Nuori Joakim puhuu pelkkää asiaa!
Mitä vigelius + persut on saanut aikaiseksi nyt kun ovat hallituksessa?
Ei saatu edes euron bensaa.
Eikö demarit kalastellessaan persujen ääniä tajua, että menettävät vanhoja äänestäjiään? Itse en ainakaan enää tämän jälkeen äänestä heitä.
Heinäluomalla kusi noussut päähän ,parempi rasisti
Vigelius on fiksu ja asiallinen. Ei lähde kommaridemujen härnäämiseen mukaan vaan puhuu asiaa ja asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Viggeli!
Vieläkö viggeli menee Tampereella hotelliin veronmaksajien rahoilla? Vaikka oma asunto on Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
Eikö demarit kalastellessaan persujen ääniä tajua, että menettävät vanhoja äänestäjiään? Itse en ainakaan enää tämän jälkeen äänestä heitä.
Itke persu lisää
Vierailija kirjoitti:
Demareilla on kuulemma "tieto ja ymmärrys lisääntynyt" ja siksi linja on kiristynyt. Epäuskottaviahan ne toimet on eikä puutu mitenkään maahan muuton määrään.
Heinäluoma on Hitasasiantuntija on trokannut niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itke persu lisää
Ei tarvitse,niin utopistisia on demarien puheet kun tekoihin vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vigelius on fiksu ja asiallinen. Ei lähde kommaridemujen härnäämiseen mukaan vaan puhuu asiaa ja asiallisesti.
Selkeä ulosanti, miellyttävän tuntuinen kaveri jolla myös asiaosaaminen hyvin hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Viggeli!
Vieläkö viggeli menee Tampereella hotelliin veronmaksajien rahoilla? Vaikka oma asunto on Tampereella.
Onhan se kiva välillä pöllyttää hotellilakanoita maa mu patjana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkuin Eveliina
Ceutalaisethan tulee tänne ku Sari Essajahhi kävi Marokossa lupaamassa KelaGoldit.
Kuinka pitkälle vasemmiston vaalipaniikki vielä menee? Nyt he käyvät jo kovilla kierroksilla.
Varmaan demarien ansiosta.