Mitä joku on pyytänyt sinulta ammattisi takia?
Kommentit (16)
Saisko ilmaiseksi vaikka oot normaalisti 200e tunti
Voisiko kurssin saada suoritettua toisella tavalla...
Lastenhoitoa ystävän häissä. Pyyntö tuli vasta juhlapaikalle.
Oon vastavalmistunut putkiasentaja ja pitäisi tehdä sitä sun tätä käsittämättömiä huoltoasennuksia ja sovelluksia ties kenelle. Lisäksi pitäisi osata DIY-tyyppejä opastaa heidän epämääräisissä puuhissaan edes kohdetta näkemättä.
Ilmaista siivousta. Töissä oli iso remontti. Joku tyyppi ehdotti että tekisin heille rakennussiivousta ilmaiseksi. Oman työn ohella.
Nettisivuja, mainoksia ja logoja olen tehnyt ilmaisiksi.
On pyydetty tv, radio ja sanomalehti haastatteluja, paneelikeskusteluihin, ja lisäksi oon ollut muutamassa podcastissa vieraana.
Onnistuisko ihan nopeesti vinkata mitä tuolle pihalla kannattais tehdä? tai Meiän pihalla kasvaa sellanen pensas/puu/kasvi, joka…. tunnistaisitkohan sen?
Olen puutarhuri ja hortonomi eikä kylään tai käymään voi mennä ilman että joutuu töihin etu-/takapihalle.
Nopeat ja pienet neuvot ok mutta joskus toivotaan suorastaan koko pihan luonnosta tai piirrettyä suunnitelmaa ja ihmetellään miksi siitä pitää maksaa.
Olen kuitenkin monta vuotta kouluja käynyt ja työkokemukseni hankkinut, joten valitettavasti, asiantuntijan palvelut ovat maksullisia.
Ei arkkitehditkaan ohimennen vähän piirtele😳 Vai piirteleekö?
Voisito vähän vilkaista🤩