Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erotatteko Aakkos-karkit toisistaan maun perusteella?

Vierailija
15.08.2026 |

Järkytyin, kun en sokkona testatessa erottanut suosikkiani keltaista aakkoskarkkia inhokistani vihreästä. Entä te? 

Yläpeukku = testasin ja erotin 

Alapeukku = en erottanut 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ensin miksi tuntemattomien  pitäisi tämmöstä sulke kertoa hömö.   Viiastutko???

Vierailija
2/5 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sama totuus kuin Halloween kuulissa. Mustasta tulee mieleen laku ja oranssista appelsiini. Saman makuisia kuitenkin ovat 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sama totuus kuin Halloween kuulissa. Mustasta tulee mieleen laku ja oranssista appelsiini. Saman makuisia kuitenkin ovat 

Jep, tästä juuri tuli mieleen kokeilla!

Vierailija
4/5 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ranskanpastilleissa ollu tuo että ne oikeasti kaikki maistuu samalta mutta jostain syystä suurin osa maistaa varsinkin oranssin erilaisena (tosin voisko johtua väriaineista..). Mut itse kysymykseen joo tunnistan, koska mulle tulee punaisesta mieleen sana "aakkonen", vihreästä "tilava" ja keltanen on sellanen jolle mulla ei oo tiettyä tunnistetta mut erotan sen. Mulla on siis joku ihme juttu aivoissa että usein yhdistää tietyt hajut/maut joksikin sanaksi, tälle on kai nimikin mut en tiiä

Vierailija
5/5 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikanpastilleista, ranskanpastillit on kaikki piparminttua. Se oranssi maistuu selvästi erilaiselta, jopa sokkona, ehkä se on se väriaine joka siinä maistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi