Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten noilla huijausten urheilla on aina kymmeniätuhansia käyttötilillä?

Vierailija
15.08.2026 |

En tunne ketään, kellä olisi tuollaisia rahoja käyttötilillä, edes 40- tai 50-luvulla syntyneillä. Ja miten nuo huijauksen uhrit ovat saaneet noin paljon kertymään, kun ovat niin avuttomia, että yhden puhelun perusteella siirtävät kaiken ventovieraan tilille?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uhreilla, kiitos autocorrect!

Vierailija
2/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarit tietoisesti etsivät sellaisia ihmisiä, joilla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sanoo, että ne käyttötilillä olivat? Joillakin ihmisillä on vielä rahaa säästötileilläkin.

Vierailija
4/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukisilta kannata edes yrittää huijata mitään. Mitään ei kuitenkaan saa, kun ei mitään ole, mistä ottaa.

Vierailija
5/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on reilut 84 000e ja puolisolla vähän vaille 90 000e eli ihan normi määrä tavikselle tavishommissa olleille

Vierailija
6/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä tiedät jotain ikääntymisen vaikutuksesta aivotoimintaan? Eivät he varmasti aina ole olleet "avuttomia", eikä huijatuksi tuleminen vieläkään ole heidän vikansa vaan se on sen huijarin vika. 

Vierailija
7/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan odotan päivää et mulle soitetaan, et tililtäni yritetään nostaa rahaa ( siis huijauspuhelu). Vastaisin, et antaa yrittää. Vaikka sata kertaa. Koska yrittämiseksi se jää. Nytkin tilillä 10e.  Tosin ensin vetkuttaisin puhelua pitkään ja laittaisin nauhoituksen päälle. Sit alan luettelemaan sille päästä keksittyjä numeroita, 50560, eiku siihen nollan eteen tuleeki ykkönen. Sit se kysyy kumman nollan eteen. Vastaan,no sen nollan. Eiku siinä onkin kaks nollaa. Mut siis sen nollan eteen ykkönen,eiku odota on siinä nelonen myös. Mietinkin toisen pankin tilinumeroa ja aloitetaan alusta. Ja aloitetaan taas alusta,kunnes se katkaisee puhelun kun käytin niin paljon sen aikaa.

Vierailija
8/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisillä on useinkin tuhansia euroja tileillä jemmassa, niilläkin jotka sijoittaa tai monilla työttömilläkin. Vanhoilla vielä enemmän, kymppitonneja. Tämähän se onkin niin hupaisaa että kuitenkin huijarille löytyy kymppitonneja. Eli rahasta narisevat on aina valehtelijoita.

Vierailija
9/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai persaukisia kannata huijata! Kun niukka rahatilanne käy selväksi, siirrytään toisaalle. Muutaman satasen vuoksi ei kannata nähdä hirveästi vaivaa, eikä tietysti mediakaan huomioisi näitä niin hanakasti.

Omassa lähipiirissäni usean sijoitushuijauksen kohteeksi joutunut on ihminen, joka rehentelee mielellään rahoillaan. Ja Suomessa toki myös julkiset verotiedot.

Vierailija
10/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi köyhiä kannattaisi edes yrittää huijata?

Vierailija
11/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla on reilut 84 000e ja puolisolla vähän vaille 90 000e eli ihan normi määrä tavikselle tavishommissa olleille

Enpä ole kuullutkaan tommosesta normista😱. Missä minun kymmenettuhannet on? 

Vierailija
12/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijarit tietoisesti etsivät sellaisia ihmisiä, joilla on.

Sitä varten on oma verkostonsa. Pankitkaan ei avaa ketkä kaikki pääsee katsomaan isoja tilejä ja henkilöllisyyksiä, voiko olla vinkkimiehiä.

Vierailija
13/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustylsä suomalainenhan ei käytä rahaa mihinkään. Jos perusasiat (asumiset, perhe, terveys, autot jne) on hoidettu niin, että ovat hyvässä suhteessa tuloihin, niin kyllähän sitä rahaa sitten jää helposti. Usein asuvat ei-pk-seudulla (eli maalla) jossa esim. asumiskulut pieniä jne. Ostavat uusia autoja käteisellä jne. 

Itse pk-seudulla asuvana keskituloisena ei jää oikein mitään, tai hyvin vähän. Ei ole 40 000 euroa ylimääräistä heittää kenellekään, kun ei ole edes itselle. 

Vierailija
14/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustylsä suomalainenhan ei käytä rahaa mihinkään. Jos perusasiat (asumiset, perhe, terveys, autot jne) on hoidettu niin, että ovat hyvässä suhteessa tuloihin, niin kyllähän sitä rahaa sitten jää helposti. Usein asuvat ei-pk-seudulla (eli maalla) jossa esim. asumiskulut pieniä jne. Ostavat uusia autoja käteisellä jne. 

Itse pk-seudulla asuvana keskituloisena ei jää oikein mitään, tai hyvin vähän. Ei ole 40 000 euroa ylimääräistä heittää kenellekään, kun ei ole edes itselle. 

Rahaa ei käytetä siksi että on pakko olla isot säästöt koska ihan milloin tahansa voi sattua mitä tahansa ja tämän hallituksen aikana on nähty että valtio ei auta missään vaiheessa.

Vierailija
15/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen suhtautunut noihin juttuihin iloisesti, kerrankin on joku huijaus jonka kohteeksi en edes kelpaa. Huijarin sopii yrittää nostaa mun tililtäni rahaa, mutta yritykseksi jää. Kun ei ole. 

Vierailija
16/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstan persaukista tukilokkia ällistyttää, että normaalilla ihmisellä on tilillä rahaa.

Vierailija
17/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi köyhiä kannattaisi edes yrittää huijata?

Eihän ne nyt ihmisten tileille pääse etukäteen  katsomaan onko niillä rahaa vai ei. Jos huijattavalla on rahaa se viedään, jos ei niin eihän se uhri edes tajua, että tilillä on käyty, kun se muutenkin on tyhjä. Tai jos sieltä on kymppi viety niin ei siitä lehtijuttuja tehdä. 

Vierailija
18/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis uhreilla, kiitos autocorrect!

Välillä on hyvä urheillakin, että jaksaa taas paneutua pankkiasioihin.

Vierailija
19/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä välttämättä olekkaan, vaan ottavat lainaa ja lainaavat tutuiltaan.

Vierailija
20/26 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole kuullutkaan tommosesta normista😱. Missä minun kymmenettuhannet on? 

ukrainassa, brysselissä ja afrikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi