Saatko raivarin siitä, jos joku ei mene heti pakkaamaan ostoksiaan?
Sitä mukaa, kun kassa piippaa niitä. Minä en ikinä pakkaa, ellei mun ostokset tule kassakoneen puoleiseen laariin.
Enemmän se hidastaa kaikkien toimintaa, jos rauhassa pakkaillaan vaan ostoksia, kun olisi jo aika maksaa.
Kommentit (8)
kassojen järjestely voidaan tehdä monella tavalla pieleen
Vierailija kirjoitti:
En, minulla on nyt lääkitys kunnossa.
Onko topakka lääkitys, kun noin triggeröi?
Mikäs kiire. Kun menee kauppaan ajoissa niin ei tarvi hosua ja raivota. Ajanhallintaongelmien korjaaminen ei ole muiden kuin itsen vastuulla.
En. Kaikki tyylillään. Menen yleensä yhdessä mieheni kanssa kauppaan jos on enemmän ostoksia. Mies latoo ostoksia hihnalle ja minä pakkaan.
En, ei minulla ole mihinkään kiire niin kuin teillä hesalaisilla.
Itsepalvelukassat on tosi käteviä jos on vain muutama ostos, muutoin pitää olla kärsivällinen kassalla. Tai valita sellainen kauppa missä tuotteet voi skannata kärryyn laitettaessa.
Mä yleensä saan kärrystä vikat hihnalle kun se on kaikki jo piipannu. Missä välissä olis pitäny pakata? Mulla ei mikään häiritse kaupoissa, ellei nyt joku vaikka etuile tai puskee useasti kärryillä persuksiin,muuten ei häiritse mikään. Se kuka ei normaalia kauppa elämää kestä ja me ollaan kaikki erilaisia,nii tilatkoon kotiin ja pysyköön siellä.
En, minulla on nyt lääkitys kunnossa.